Герої роликів не діляться снеками з єті та мумією, хоча ті погрожують
Вже третій рік поспіль бренд Gonzo будує свою комунікацію навколо ключової особливості — сильного, меганасиченого, дахозносного, божевільного, вибухового смаку.
У минулорічних комунікаціях Grape вже встигли познайомити аудиторію з сильним смаком снеків через божевільні порівняння, а потім розкрити його вибуховість, що працює навіть на рівні передсмаку з моменту відкривання упаковки. Тож цього року потрібно було рухатися далі, і в агентстві знайшли новий спосіб донести ключову перевагу до глядача.
Коли ми насолоджуємося чимось смачним, нам хочеться насолоджуватися цим до кінця. Кожним шматочком. Кожним хрусь. Але, як часто буває, в останній момент з’являється той, хто просить поділитись. І тут з’являється внутрішній конфлікт. Бо, наче, «Бог казав ділитись», але він не врахував, що ділитись потрібно буде снеками Gonzo. А це зробити просто неможливо. Навіть якщо це просить зробити монстр, який погрожує тебе з’їсти, а твій єдиний шанс на спасіння — це віддати йому упаковку снеків.
Олександр Малик
senior copywriter Grape
P.S. На зйомках ніхто не постраждав і не поділився жодним снеком.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.