Герої роликів не діляться снеками з єті та мумією, хоча ті погрожують
Вже третій рік поспіль бренд Gonzo будує свою комунікацію навколо ключової особливості — сильного, меганасиченого, дахозносного, божевільного, вибухового смаку.
У минулорічних комунікаціях Grape вже встигли познайомити аудиторію з сильним смаком снеків через божевільні порівняння, а потім розкрити його вибуховість, що працює навіть на рівні передсмаку з моменту відкривання упаковки. Тож цього року потрібно було рухатися далі, і в агентстві знайшли новий спосіб донести ключову перевагу до глядача.
Коли ми насолоджуємося чимось смачним, нам хочеться насолоджуватися цим до кінця. Кожним шматочком. Кожним хрусь. Але, як часто буває, в останній момент з’являється той, хто просить поділитись. І тут з’являється внутрішній конфлікт. Бо, наче, «Бог казав ділитись», але він не врахував, що ділитись потрібно буде снеками Gonzo. А це зробити просто неможливо. Навіть якщо це просить зробити монстр, який погрожує тебе з’їсти, а твій єдиний шанс на спасіння — це віддати йому упаковку снеків.
Олександр Малик
senior copywriter Grape
P.S. На зйомках ніхто не постраждав і не поділився жодним снеком.
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.