26 Ноя 2008, 10:40

Герман Глінський став арт-директором компанії «Нова комерційна телегрупа»

Арт-директором компанії «Нова комерційна телегрупа» став український дизайнер Герман Глінський

Герман Глінський став арт-директором компанії «Нова комерційна телегрупа»

Арт-директором компанії «Нова комерційна телегрупа» став український дизайнер Герман Глінський.

 

До команди сейлз-хаузу «Нова комерційна телегрупа» приєднався Герман Глінський, один із найвідоміших та титулованих українських відеодизайнерів, чиї роботі є багаторазовими переможцями всесвітньої премії в галузі теледизайну та промоушену PromaxBDA. За словами генерального директора НКТ Андрія Партики, в 2009 році конкуренція на ринку спонсорства та продакт-плейсменту, без сумніву зросте; зростуть, відповідно, і вимоги рекламодавців до якості спонсорських проявів та їх різноманіття.. Крім того, з 1 січня 2009 року, вступають у дію поправки до Закону «Про рекламу», що суттєво обмежать у проявах найбільш вагому категорію рекламодавців – алкогольні бренди. Саме тому, НКТ відкриває новий напрямок послуг для своїх клієнтів та запропонує їм свіжі креативні ідея та підходи світового рівня, що компенсують законодавчі обмеження.

 

До приходу в НКТ, Герман Глінський працював у компаніях «1+1 Відеодизайн», ESSE House Production та інших; створював ефірне оформлення та оформлення програм для каналів 1+1, ICTV, СТБ; СІТІ, УТ-1, СТС (Росія); знімав кліпи для Тіни Кароль, співачки Maxima, EL Кравчук. Роботи Германа є багаторазовими переможцями найбільш престижної всесвітньої премії в галузі теледизайну та промоушену Promax Крім того Герман Глінський є єдиним українським дизайнером, чия робота була нагороджена золотом премії BDA.

 

Відео: http://german-design.livejournal.com/

 

 

Нова комерційна телегрупа (НКТ) – сейл-хаус, що володіє ексклюзивними правами на реалізацію непрямої реклами на каналах Новий, СТБ, ICTV. Реалізує наступні рекламні можливості каналів — спонсорство, продакт-плейсмент, продакт-інтеграція, медіа-підтримка, інтерактиви. НКТ є лідером по реалізації непрямої реклами на телеканалах в Україні — 40% WGRP по непрямій рекламі виробляються на каналах, які обслуговуються в НКТ. Генеральний директор – Андрій Партика.

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео