Galicia створив маніфест кмітливості татів
08 Май 2020, 13:06

Galicia створив маніфест кмітливості татів

Карантин — це не нудно, це не втома і не замкненість у чотирьох стінах, а можливість провести більше часу у безпечному просторі дому з найдорожчими, створити цінні спогади і бути справжнім.
Наприклад, справжнім татом. Татом, готовим вчитися ходити з малюком, гратися цілий день, грати на гітарі з самого ранку і вчити доню літати. Тому ролик українського виробника соків прямого віджиму не знятий у студії, а змонтований з щирих митей карантинних домашніх відео.

Galicia і львівска креативна агенція beans agency взяли домашні кадри з телефонів мам, які знімали веселощі своїх бешкетників, і створили маніфест кмітливості татів, які завжди вигадають, як зробити своїх дітей щасливішими.

Карантин дав нам ще більше можливості бути разом і стати кращими.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость