Карантин — це не нудно, це не втома і не замкненість у чотирьох стінах, а можливість провести більше часу у безпечному просторі дому з найдорожчими, створити цінні спогади і бути справжнім.
Наприклад, справжнім татом. Татом, готовим вчитися ходити з малюком, гратися цілий день, грати на гітарі з самого ранку і вчити доню літати. Тому ролик українського виробника соків прямого віджиму не знятий у студії, а змонтований з щирих митей карантинних домашніх відео.
Galicia і львівска креативна агенція beans agency взяли домашні кадри з телефонів мам, які знімали веселощі своїх бешкетників, і створили маніфест кмітливості татів, які завжди вигадають, як зробити своїх дітей щасливішими.
Карантин дав нам ще більше можливості бути разом і стати кращими.