Galicia створив маніфест кмітливості татів
08 Май 2020, 13:06

Galicia створив маніфест кмітливості татів

Карантин — це не нудно, це не втома і не замкненість у чотирьох стінах, а можливість провести більше часу у безпечному просторі дому з найдорожчими, створити цінні спогади і бути справжнім.
Наприклад, справжнім татом. Татом, готовим вчитися ходити з малюком, гратися цілий день, грати на гітарі з самого ранку і вчити доню літати. Тому ролик українського виробника соків прямого віджиму не знятий у студії, а змонтований з щирих митей карантинних домашніх відео.

Galicia і львівска креативна агенція beans agency взяли домашні кадри з телефонів мам, які знімали веселощі своїх бешкетників, і створили маніфест кмітливості татів, які завжди вигадають, як зробити своїх дітей щасливішими.

Карантин дав нам ще більше можливості бути разом і стати кращими.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость