Футбол — лідер ТВ-трансляції
Телевізійна трансляція другого півфінального матчу Кубку УЄФА між донецьким «Шахтар» та київським «Динамо», яку 7 травня транслював телеканал «Інтер», зайняла перше місце серед програм за показниками ТВ-аудиторії за день. Показники програми становили: рейтинг — 12,32%, частка — 32,70% (вік від 4 років та старше, вся Україна).
Всього в Україні другий півфінальний матч між українськими командами дивилися 16 243 095 телеглядачів.
Показники трансляції другого півфінального матчу Кубку УЄФА «Шахтар» — «Динамо» за віковими групами:
Вік |
Рейтинг (%) |
Частка (%) |
4-14 років |
6,66 |
21,75 |
15-24 років |
8,07 |
30,73 |
25-39 років |
10,06 |
30,30 |
40-54 років |
13,59 |
33,83 |
55-64 років |
14,18 |
31,32 |
65+ років |
20,78 |
40,67 |
Показники трансляції другого півфінального матчу Кубку УЄФА «Шахтар» — «Динамо» за регіонами України:
Регіон |
Рейтинг (%) |
Частка (%) |
Київ |
13,96 |
39,59 |
Східний |
15,25 |
36,63 |
Західний |
11,55 |
33,11 |
Північний |
9,49 |
29,42 |
Південний |
11,14 |
27,96 |
Центральний |
9,46 |
26,07 |
Для порівняння, рейтинг трансляції першого півфінального матчу Кубку УЄФА між «Динамо» та «Шахтарем» на телеканалі «Інтер» 30 квітня становив 10,9%, частка — 32,48%.
Довідкова інформація
Короткий опис TВ-панелі GfK Ukraine:
• Методологія: Електронний вимір аудиторії глядачів за допомогою ТВ-метрів (піплметрів). Інтервал виміру — 1 сек.
• Генеральна сукупність: Глядачі віком від 4-х років, які мешкають у домогосподарствах, що мають телевізійний приймач, по всій території України.
• Обсяг вибірки: 2540 домогосподарств (більше ніж 6000 глядачів віком від 4 років і старші).
• Дослідження включає дві підвибірки — 1600 домогосподарств у містах з населенням більше 50 тисяч мешканців і 940 домогосподарств у селах і містах з населенням менше 50 тисяч мешканців.
Rat% — Рейтинг програми/каналу — середній відсоток глядачів програми/ каналу від загальної кількості людей, що становлять вибірку дослідження.
Shr% — Частка аудиторії програми/каналу — відсоток глядачів програми/ каналу від загальної кількості телеглядачів за період перегляду програми/ каналу.
При розрахунку враховується тривалість перегляду програми/ каналу кожним глядачем (у секундах).
***
GfK Ukraine — українська дослідницька компанія, яка пропонує повний перелік послуг з опитувань та досліджень ринків в Україні, Молдові та Бєларусі. GfK Ukraine входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group — четвертої за розмірами дослідницької групи в світі. GfK Group об'єднує 115 компаній у більше ніж 100 країнах світу.