Франківські підприємці знайшли альтернативу обридлій рекламі.
25 Июн 2018, 14:20

Франківські підприємці знайшли альтернативу обридлій рекламі.

Власники крамниці одягу в Івано-Франківську вирішили, що псувати фасад історичної будівлі рекламою та засмічувати місто друкованою продукцією — не найкращий вибір. І створили 3-метрову голограму, яка у вечірній час проектується на фасад будівлі та демонструє сукні з магазину. Крамниця розташована на вулиці Франка, продає жіночий одяг українських брендів і від самого відкриття її власники йшли «проти шерсті»: не робили велетенських вивісок, не розвішували містом банери, навіть арку з кульок не вішали при вході. Мінімалістичні цифри «911» — і є вивіска магазину, розроблена за новими міськими гайдлайнами.

— Ми відкрились більше року тому, — говорить власниця магазину, франківчанка Людмила Гнатчук. — Нам одразу ж сказали, що «довго ми не протягнемо», бо назва магазину не займає півфасаду. Що її ніхто не побачить і не зрозуміє, що «911» — це назва магазину. Що ж, дуже рада, що такі «передбачення» не справдились, а успіх нашого бізнесу не залежить від величини вивіски.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

До річниці відкриття магазину власники вирішили зробити промо-кампанію, без флаєрів та гучномовців.

— Мій партнер придумав зробити інтерактивну рекламу на фасаді, а не просто повісити нерухомий сітілайт, — коментує проект Людмила. — Тепер, як тільки вечоріє, на фасаді будинку ви можете побачити нашу 3-метрову красуню. Голограма — це дівчина, яка обертається довкола себе, як перед дзеркалом, на ній змінюються сукні, вона привітно махає ручкою і шле перехожим повітряні поцілунки.

Для втілення яскравої ідеї знадобилось чимало сил, часу та погоджень зі сторони міських контролюючих органів. Так, модель для проекції знімали вночі на території Promprylad.Renovation, оскільки тільки при такому освітленні можна було досягти виразних контурів та яскравих кольорів відео. Щоб ідеально змонтувати оберт та зміну одягу, модель поставили на платформу, яку зазвичай використовують у фітнес-залах для вправ на стрункість талії. Важче, ніж витримати цю зйомку, було отримати дозволи та погодити розташування проектору, але це вже деталі.

Ролик для проекції триває всього 20 секунд після чого знову повторюється і так — три години, щодня з 21:00 до 23:59. На моделі за цей час змінюється 12 суконь, які можна купити чи замовити у «911». Зображення пускають з будинку навпроти — там наразі встановлено спеціальний проектор.

 

Расскажите друзьям про новость