Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку
30 Сен 2020, 15:58

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через COVID-19 такий захід у класичному офлайн-форматі став неможливим. Месенджери, ZOOM, Teams — не надто ефективні, коли йдеться про емоційний зв’язок і хімію усередині інтегрованих команд міжнародної комунікаційної групи.

Креативний мозок сприймає будь-які обмеження, як можливість змінити правила гри і світ навколо. Тож у команди world-changing агенції Saatchi & Saatchi Ukraine з’явилася ідея організувати VR-івент для колег на платформі VRChat.

Після цього почався процес створення віртуального світу без залучення девелоперів, використовуючи внутрішній ресурс Saatchi & Saatchi Ukraine.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Агенція створила у VRChat цілий віртуальний острів Publicis Groupe, на якому кожен зміг знайти для себе заняття чи розвагу. У той же час гравці могли спілкуватися між собою через мікрофон, так само як у Teams, Zoom чи Meets. Також учасники вечірки взаємодіяли між собою та навколишнім середовищем – разом проходили квест, грали з м’ячем та навіть танцювали. Все, як на справжньому корпоративі :). 

VRChat-ом можна користуватися як за допомогою шолома віртуальної реальності, так і звичайного комп’ютера. Окрім цього, команда помістила у віртуальний світ Publicis Groupe “бота”, яким можна було керувати за спеціальним лінком під час прямої YouTube-трансляції. Тож на “вечірку” можна було потрапити навіть зі смартфона, без реєстрацій та смс.

Креативний директор, арт-директор і копірайтер стали геймдизайнерами, дизайнери – концепт-художниками і 3d-моделерами, дивлячись на результати – вийшло неабияк.

Нагадаємо, Publicis Groupe Ukraine — найбільш ефективна комунікаційна група 2019 року в Україні, до складу якої входять ТОП-ові креативні агенції: Leo Burnett Ukraine, Publicis Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine; медійні: Spark Foundry Ukraine, Starcom Ukraine, Zenith Ukraine; PR-агенція MSL Ukraine та агенція перформанс-маркетингу Performics Ukraine.

Расскажите друзьям про новость