01 Дек 2021, 15:00

Кампанія про ризики вживання алкоголю вагітними: все, що ви п’єте — п’є ваша дитина

Фонд досліджень та освіти в області алкоголізму, раніше називався Фондом просвіти та реабілітації в галузі алкоголізму, оприлюднив першу в Австралії національну кампанію, яка пояснює ризики вживання алкоголю на кожному етапі вагітності, створену 303 MullenLowe.

Ціллю кампанії «Кожен момент має значення» є розповсюдження різних повідомлень, які люди часто отримують про алкоголь та вагітність, нагадуючи їм, що будь-яку кількість алкоголю, яку вони вживають, їхня дитина також п’є, навіть на ранніх етапах. Його фінансував Департамент охорони здоров’я уряду Австралії.

Від сьогодні, починаючи з 15-ти та 30-секундних відео, Every Moment Matters буде показано на національному рівні на різних каналах, включаючи телебачення (включаючи BVOD), радіо та інших площадках.
Генеральний директор FARE Катерина Георгі дуже сподівається, що їх кампанія надасть чітку інформацію про ризики вживання алкоголю на кожному етапі вагітності, щоб підтримати всі австралійські сім’ї бути здоровими.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Виконавчий креативний директор 303 MullenLowe, Річард Берні, сказав, що кампанія відкрила новий шлях, змінивши мислення про здорову вагітність на таке мислення, яке починається ще до зачаття.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео