Для зйомок нового рекламного ролика бренд вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з найбільш ефектних сцен за участі прообразу тієї самої Самари Морган.
«Це нове і доволі сміливе для нас рішення, оскільки останнім часом більшість наших проявів було безпосередньо зосереджене на бренд-герої – лисичці Фоксі. Та й в цілому – нічого подібного за історію компанії не траплялося. Тому ми вирішили реалізувати такий креатив, щоб не просто прорекламувати знижки на телевізори, а й дещо здивувати вже звичну до «мімішності» аудиторію», – прокоментувала концепцію Наталія Ставраті, маркетинг директор мережі Фокстрот.
І найголовніше: від перегляду відеожахів ніхто не постраждав, у тому числі й охоронець, який став випадковим свідком «паранормальних явищ».
Над розробкою та зйомкою відеоролика працювала команда креативного агентства Havas Ukraine. Промокампанію запущено з 8 до 21 жовтня з охопленням основних каналів комунікації – діджиталу й телебачення.