13 Окт 2020, 11:38

Фокстрот показав у рекламі сюжет із відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з найбільш ефектних сцен за участі прообразу тієї самої Самари Морган.

«Це нове і доволі сміливе для нас рішення, оскільки останнім часом більшість наших проявів було безпосередньо зосереджене на бренд-герої – лисичці Фоксі. Та й в цілому – нічого подібного за історію компанії не траплялося. Тому ми вирішили реалізувати такий креатив, щоб не просто прорекламувати знижки на телевізори, а й дещо здивувати вже звичну до «мімішності» аудиторію», – прокоментувала концепцію Наталія Ставраті, маркетинг директор мережі Фокстрот.

І найголовніше: від перегляду відеожахів ніхто не постраждав, у тому числі й охоронець, який став випадковим свідком «паранормальних явищ».

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Над розробкою та зйомкою відеоролика працювала команда креативного агентства Havas Ukraine. Промокампанію запущено з 8 до 21 жовтня з охопленням основних каналів комунікації – діджиталу й телебачення.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео