Фокстрот показав у рекламі сюжет із відомого фільму жахів
13 Окт 2020, 11:38

Фокстрот показав у рекламі сюжет із відомого фільму жахів

Для зйомок нового рекламного ролика бренд вирішив використати сюжет із популярного трилеру «Дзвінок» (The Ring) та відзняти одну з найбільш ефектних сцен за участі прообразу тієї самої Самари Морган.

«Це нове і доволі сміливе для нас рішення, оскільки останнім часом більшість наших проявів було безпосередньо зосереджене на бренд-герої – лисичці Фоксі. Та й в цілому – нічого подібного за історію компанії не траплялося. Тому ми вирішили реалізувати такий креатив, щоб не просто прорекламувати знижки на телевізори, а й дещо здивувати вже звичну до «мімішності» аудиторію», – прокоментувала концепцію Наталія Ставраті, маркетинг директор мережі Фокстрот.

І найголовніше: від перегляду відеожахів ніхто не постраждав, у тому числі й охоронець, який став випадковим свідком «паранормальних явищ».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Над розробкою та зйомкою відеоролика працювала команда креативного агентства Havas Ukraine. Промокампанію запущено з 8 до 21 жовтня з охопленням основних каналів комунікації – діджиталу й телебачення.

Расскажите друзьям про новость