У новій промо-кампанії бренду команда Havas Ukraine та Фокстрот показала маскота у досить незвичній локації. Фоксі пропонує перенестися у майбутнє, де вона охайно підрізає кущі-цінники, залишивши подекуди лише половину.
«Літо – традиційна пора розпродажів, яку вкотре ми вирішили обіграти нетрадиційно. Успішний досвід зі створення відео історій про Повний Ціногриз та Хакнули ціни надихнув нас створити ще одну: про фантастичний світ Фоксі, де вона сміливо бореться за справедливі ціни. І завдяки Havas Ukraine це вдалося, при чому – якісно та стильно. Індикатором цього є зворотній зв’язок від клієнтів, які вкотре нам стали нагадувати про запит на повнометражку з Фоксі. А це означає, що новий ролик знову «зайшов» аудиторії», – зазначила Наталія Ставраті, маркетинг директор Фокстрот.
На підтримку кампанії також були створені радіоролик у стилі «Чік-чік» та візуально-кустарні матеріали для розміщення в мережі Інтернет та офлайн-магазинах.