Фільм благодійної організації закликає до підтримки бездомної молоді
22 Фев 2022, 10:25

Фільм благодійної організації закликає до підтримки бездомної молоді

Працюючи з креативним агентством Arthur, молодіжна благодійна організація Centrepoint доручила режисеру Россу Болідаю зняти короткометражний фільм під назвою «The Runner».

Болісна історія розповідає про молоду дівчину, яка хоче стати бігуном, але через сімейні конфлікти втратила дах над головою. Ролик відображає нескінченне почуття відчаю, а також відсутності напрямку та надії. Однак вона може повернути своє життя в потрібне русло завдяки Centrepoint, що дозволяє їй продовжувати переслідувати свої амбіції стати справжньою спортсменкою. Режисер був бездомним, тому проект був дуже близький до його серця.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Згідно з останніми даними Centrepoint, минулого року майже 122 тисяч молодих людей по всій Великобританії стали бездомними. Збір коштів дозволяє Centrepoint продовжувати надавати життєво важливу підтримку молодим людям, які зіткнулися з цією проблемою.

Росс Болідай сказав: «Як людина, яка мала такий життєвий досвід, я одразу відчув зв’язок із творчим завданням для цієї реклами. Я знав, що до цього потрібно підходити таким чином, щоб показати труднощі та боротьбу безпритульних, але також спонукати аудиторію зрозуміти, що безпритульні молоді люди не повинні визначатися своїм досвідом. Я хотів привнести в роботу відчуття реалізму, не покладаючись на стереотипи про безпритульних».

Джули Милнс, представниця організації Centrepoint, добавила: «Ми знаємо, що пожертвування значно зросли за останні кілька десятиліть, і очікується, що вони досягнуть рекордного рівня наступного року. За цей час наша команда працювала над тим, як ми єднаємося з нашою аудиторією. Ця кампанія є свідченням їхньої творчості та прагнення розширити цей потік збору коштів у той час, коли підтримка Centrepoint потрібна більше, ніж будь-коли».

Расскажите друзьям про новость