Напередодні зимових свят мережа пропонує покрутити колесо фортуни на сайті та виграти подарунок під ялинку, який вирушить до переможця ще до закінчення акції.
Разом з агенцією маркетингових сервісів Twiga`Go мережа запустила масштабну акцію, головним подарунком якої є 1 800 000 гривень на придбання таунхауса. Окрім цього учасники мають змогу виграти 15 телевізорів, 30 роботів-пилососів, 100 золотих кулонів, сертифікати на знижку в магазинах Gold.ua, Comfy, а також передплати на MEGOGO.
Заради всеукраїнської акції ритейлер об’єднав 16 брендів від 4 компаній-виробників: Pepsi, Lay’s, Садочок, Чудо, Машенька, Слов’яночка, Агуша, Хрусteam, Cheetos, Mirinda, 7 Up, Persil, Silan, Losk, Nescafe, Norven. Подарунковими партнерами акції стали Comfy, Gold.ua та MEGOGO. Щоб долучитись до акції, споживач має придбати товарів на суму від 200 грн одним чеком, включно з щонайменше одним товаром бренду компанії-партнера. Після цього потрібно зареєструвати код із чеку на сайті https://newyear.atbmarket.com. Щойно він буде верифікований, учасник зможе покрутити віртуальне колесо фортуни на сайті та одразу визначити свій подарунок. Чекати на нього до кінця промо не доведеться — подарунок вирушить до його власника до закінчення акції.
Попри традицію запрошувати українських селебріті до рекламних роликів, цього разу креативна команда вирішила зробити ставку на сингл, текст і мотив якого запам’ятовуються вже з першого прослуховування. До цього додали кумедний ролик, де охоронець грає ковбасою на барабанах, а фея-касирка чаклує над домом мрії.
Над проєктом національних масштабів працювали одразу три агенції у складі омніканальної маркетингової групи Twiga Ukraine. Команда Twiga`Go стала лідером з розробки та реалізації промо. Агенція Lions працювала над концепцією кампанії, а креативне відеоагентство Lovivideo очолило виробництво рекламного відео.