FEDORIV створили нову кампанію для Rozetka до 14 лютого
07 Фев 2020, 15:40

FEDORIV створили нову кампанію для Rozetka до 14 лютого

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ось що в FEDORIV говорять про концепцію рекламної кампанії:

Усі ми знаємо: нема в цьому світі подарунка кращого за увагу. Питання тільки, скільки в неї мегапікселів і чи може ця увага знімати відео з відпустки в HD. А може, це така увага, що миттєво робить шикарні кучері? Або пасує до ваших очей?

На Rozetka можна вибрати подарунок з тисяч варіантів уваги на будь-який смак. Щоб нагадати про це розмаїття напередодні весняних свят, ми створили цілу рекламну кампанію про щасливих отримувачів і окрилених дарувальників в ідеальних обставинах — серед найрозкішніших декорацій сімейних фотостудій.

Расскажите друзьям про новость