Favbet Ліга перераховує 1000 грн на благодійність за кожен гол
30 Окт 2019, 13:51

Favbet Ліга перераховує 1000 грн на благодійність за кожен гол

Міжнародна бетінгова компанія Favbet спільно з партнером Українською Прем’єр-Лігою започаткували соціальну ініціативу, метою якої є збір коштів для благодійного фонду «Таблеточки». 

«Футбол — це не лише вид спорту. Футбол — це окрема філософія з емоціями позитиву та драйву. Створюючи Favbet Лігу, ми прагнули інтегрувати соціальну складову. Будь-який спонсорський проект має бути комплексним і окрім вирішування маркетингових завдань, формування майданчику для об’єднання різних цільових аудиторій має нести емоцію добра. Саме так і виник проект „Давай, забивай!“, в рамках якого за кожен забитий гол ми перераховуємо 1000 грн у фонд „Таблеточки“», — коментує Катерина Машевська, директор з комунікацій Favbet. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Нагадаємо, одним із напрямків співпраці між УПЛ компанією Favbet є різноманітні благодійні проекти й акції. Найпершим проектом стала акція „Давай, забивай!“, спрямована на підтримку Благодійного фонду Tabletochki — одного з найбільших в Україні, що допомагає онкохворим дітям. Турбота про дітей — сенс людського життя. А діти, які страждають від складних захворювань, потребують особливої турботи. УПЛ рада, що завдяки співпраці з компанією Favbet ми маємо змогу зробити свій внесок у справу допомоги дітям», — наголошує Євген Дикий, Виконавчий директор Української Прем’єр-Ліги. 

За перші 12 турів сезону 2019 – 2020 Favbet Ліги було забито 184 голи. За кількістю м’ячів у воротах суперника відзначились команди «Шахтар» (36), «Динамо» (24), «Зоря» (23). Отже станом на сьогодні діти отримали 184 тис. грн допомоги. 

Нагадаємо, що 2 вересня поточного року, УПЛ презентувала нового титульного партнера – міжнародну компанію Favbet, а чемпіонат України отримав назву Favbet Ліга. В рамках презентації проекту було анонсовано соціальну акцію спільно з фондом «Таблеточки».

 

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel