MMR презентує офіційного партнера цьогорічного Антикризового PR марафону – міжнародну бетінгову компанію FAVBET.
PR марафон відбудеться вже вдев’яте та буде присвячений новій ері комунікацій. Останні роки сформували в світі нову реальність, в якій неможливі довгострокове планування та звичні всім форми взаємодії між різними групами стейкхолдерів. Найбільше ці трансформації відчули фахівці, відповідальні за зовнішні та внутрішні комунікації в бізнесі та недержавному секторі.
MMR, як провідне видання про маркетинг, комунікації та креативні технології, ставить собі за мету в рамках Антикризового PR марафону спільно з експертами сформувати нові моделі взаємодії, тренди PR галузі та обмінятися досвідом провадження проєктів у пандемічні роки.
За словами прес — офісу FAVBET:
“Ми на порозі глобальних змін. Ринок гемблінгу динамічно змінюється та легалізується, а наша мета — роз’яснити нові реалії для споживача, забезпечити прозору комунікацію та знайти відгук у нової аудиторії, в той же час створювати передовий ігровий продукт і об’єднувати людей навколо бренду FAVBET.
В квітні ми отримали першу ліцензію на оперування онлайн-казино. На нас чекають нові можливості, а з тим — нові виклики. За 21-річну історію компанія невпинно змінювалася, запускала нові продукти, створювала захопливі рекламні кампанії, вдосконалювала клієнтський сервіс.
FAVBET трансформується в Sports Entertainment & Gaming Company, розвиваючи нову візуальну мову та високі технології».