30 Сен 2021, 14:17

Fashion-гра познайомить користувачів з усього світу з українськими брендами одягу

Речі українських брендів VOVK та Kachorovska з’явилися у мобільній фешн-грі SUITSME, яка доступна тисячам користувачів зі США, Європи, Канади та Австралії.

SUITSME ─ розробка українського стартапу Suits. Це симулятор, який дозволяє створити стильні образи для віртуальної моделі, використовуючи одяг із колекцій люксових світових брендів, таких як Balenciaga, Burberry, Gucci, Valentino, Yves Saint Laurent, а тепер і українських — VOVK та Kachorovska. Речі для гри відбирають дизайнери команди та адаптують їх до віртуальної моделі. Те, що сподобалося, можна придбати в онлайн-магазинах партнерів за посиланням у застосунку.  Крім одягу, користувачки можуть обирати макіяж, зачіску і відтінок шкіри, зокрема вітиліго. 

Щоб презентувати українські бренди, команда Suits запустила ексклюзивні фешн-челенджі у грі: «Elegant Style with VOVK» та «Bright Accents by Kachorovska». За їхніми умовами гравці мали створити для віртуальної моделі образи з речами від VOVK та Kachorovska. У челенджах взяли участь гравці зі США, Великої Британії, Нідерландів та інших країн. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

За словами засновниці та CEO Suits Галини Єфремової, це лише початок співпраці з українськими модними брендами, багато з яких уже досить відомі за кордоном. «Місія SUITSME — допомогти жінкам з усього світу знайти свій стиль, стежити за модними тенденціями і самовиражатися. Ми раді, що VOVK та Kachorovska першими підтримали нашу ініціативу та побачили нові можливості для свого бізнесу в такій колаборації», — зазначає вона.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео