«Фармак» створив куточок арт-терапії з дитячих малюнків
12 Май 2020, 13:19

«Фармак» створив куточок арт-терапії з дитячих малюнків

Компанія запропонувала дітям співробітників підтримати своїми малюнками батьків, які продовжують ходити на роботу в карантин, щоб виробляти потрібні людям ліки. Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив виконавчий директор компанії Володимир Костюк. Акція проходить під хештегом #ДякуємоЗаВашуПрацю — роботи юних художників прикрасили прохідну заводу.

«Півтора місяця карантину — серйозне випробування для молодшого покоління. Важко втримати енергію дитячого атома в чотирьох стінах. Сподіваємося, що ми змогли урізноманітнити карантинні будні дітей і допомогти їм проявити свої таланти. Адже науково доведено, що
малювання поліпшує настрій та відволікає від сумних думок.
Головна ідея, яка читається в більшості робіт, — фармацевти знайдуть ліки від нової хвороби. Ця впевненість додає нам сили. Ми не можемо підвести тих, заради яких живемо.
Відомий факт, що перегляд творів інших людей допомагає поліпшити емоційний стан, впоратися зі стресом. У медицині лікування „за допомогою вражень“ рекомендують з 1847 року. Дослідження датських вчених три роки тому показало, що картини на стінах у лікарні безпосередньо впливають на самопочуття пацієнтів. Візити в художні музеї вже прописують в якості лікувального засобу.
Наша міні-галерея також дарує позитивні емоції колективу, який працює в період пандемії в посиленому режимі», зазначено в пості.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10222155201059563&set=a.4496334457007&type=3&theater

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость