27 Дек 2019, 12:00

Fanta з’явилась у новому кліпі групи Open Kids

У кліпі «Ексбойфренд» популярного серед українських тінів гурту Open Kids Fanta постала таким собі «еліксиром», що допоміг кожній учасниці розкрити власну personality. За допомогою асоціацій креативники залінкували характери дівчат зі смаками і кольорами Fanta: спортивна Юля — апельсин, розумниця Аня — лимон, стильна Лєра — мандарин, аристократична Ангеліна — Shokata. А п’ята учасниця — Ліза Костякіна, яка приєдналась до гурту лише місяць тому, уособлює характер нового продукту Fanta, про який ще ніхто нічого не знає. 

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

 

«Активну молодь, яка є цільовою аудиторією Fanta, стає все важче охопити традиційними медіаканалами. Тож ми із агенціями-партнерами детально вивчаємо їх зацікавлення і генеруємо рішення інтеграції в той контент, який вона споживає. Open Kids – музичний проект, яким тіни захоплюються. Тож це той метч, який неодмінно мав відбутись. Ми дуже раді такій співпраці, і вже бачимо позитивний відгук цільової аудиторії», — прокоментувала старший бренд-менеджер The Coca-Cola Company Дар’я Сергієнко. 

Ідея та реалізація проекту належить об’єднаній команді клієнта Coca-Cola Ukraine та агенцій Publicis Groupe – Starcom, Saatchi&Saatchi і Performics.  

Расскажите друзьям про новость

Новое видео