Fanta з’явилась у новому кліпі групи Open Kids
27 Дек 2019, 12:00

Fanta з’явилась у новому кліпі групи Open Kids

У кліпі «Ексбойфренд» популярного серед українських тінів гурту Open Kids Fanta постала таким собі «еліксиром», що допоміг кожній учасниці розкрити власну personality. За допомогою асоціацій креативники залінкували характери дівчат зі смаками і кольорами Fanta: спортивна Юля — апельсин, розумниця Аня — лимон, стильна Лєра — мандарин, аристократична Ангеліна — Shokata. А п’ята учасниця — Ліза Костякіна, яка приєдналась до гурту лише місяць тому, уособлює характер нового продукту Fanta, про який ще ніхто нічого не знає. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

«Активну молодь, яка є цільовою аудиторією Fanta, стає все важче охопити традиційними медіаканалами. Тож ми із агенціями-партнерами детально вивчаємо їх зацікавлення і генеруємо рішення інтеграції в той контент, який вона споживає. Open Kids – музичний проект, яким тіни захоплюються. Тож це той метч, який неодмінно мав відбутись. Ми дуже раді такій співпраці, і вже бачимо позитивний відгук цільової аудиторії», — прокоментувала старший бренд-менеджер The Coca-Cola Company Дар’я Сергієнко. 

Ідея та реалізація проекту належить об’єднаній команді клієнта Coca-Cola Ukraine та агенцій Publicis Groupe – Starcom, Saatchi&Saatchi і Performics.  

Расскажите друзьям про новость