Fanta з’явилась у новому кліпі групи Open Kids
27 Дек 2019, 12:00

Fanta з’явилась у новому кліпі групи Open Kids

У кліпі «Ексбойфренд» популярного серед українських тінів гурту Open Kids Fanta постала таким собі «еліксиром», що допоміг кожній учасниці розкрити власну personality. За допомогою асоціацій креативники залінкували характери дівчат зі смаками і кольорами Fanta: спортивна Юля — апельсин, розумниця Аня — лимон, стильна Лєра — мандарин, аристократична Ангеліна — Shokata. А п’ята учасниця — Ліза Костякіна, яка приєдналась до гурту лише місяць тому, уособлює характер нового продукту Fanta, про який ще ніхто нічого не знає. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

«Активну молодь, яка є цільовою аудиторією Fanta, стає все важче охопити традиційними медіаканалами. Тож ми із агенціями-партнерами детально вивчаємо їх зацікавлення і генеруємо рішення інтеграції в той контент, який вона споживає. Open Kids – музичний проект, яким тіни захоплюються. Тож це той метч, який неодмінно мав відбутись. Ми дуже раді такій співпраці, і вже бачимо позитивний відгук цільової аудиторії», — прокоментувала старший бренд-менеджер The Coca-Cola Company Дар’я Сергієнко. 

Ідея та реалізація проекту належить об’єднаній команді клієнта Coca-Cola Ukraine та агенцій Publicis Groupe – Starcom, Saatchi&Saatchi і Performics.  

Расскажите друзьям про новость