22 Апр 2020, 18:01

Factum и ВРК дослідили вплив COVID-19 на український рекламний ринок

Factum Group Ukraine спільно із Всеукраїнською Рекламною Коаліцією оприлюднили результати дослідження «COVID-19: вплив на рекламний бізнес».

Дослідження проводилось серед топ-менеджменту рекламних агентств в період 7-17 квітня. Загалом в опитуванні взяли участь 57 експертів (топ-менеджмент рекламних агентств, що входять до складу ВРК).

Результати дослідження вказують на те, що COVID-19 сильно вдарив по рекламному бізнесу. Агентства вказують, що кількість призупинених чи скасованих проектів суттєво перевищує кількість ініційованих проектів.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Така ситуація ставить нові виклики перед рекламним бізнесом та змушує активно реагувати на зміни. Дії агентств з реагування на поточну ситуацію відбуваються в 4-х сферах: фінанси, організаційна сфера, управління/планування і робота з персоналом:

  1. Фінансова сфера – максимальна оптимізація витрат. Скорочення витрат на оренду і утримання офісу (в зв’язку з максимальною «діджіталізацією» роботи), скорочення витрат на персонал, скорочення витрат на тренінги та корпоративні заходи, «заморозка» зростання зарплат і їх скорочення, пошук нових джерел фінансування, зміна процесів ціноутворення 
  2. Організаційна сфера – максимальний перехід на дистанційну роботу, прискорення поширення кращих практик серед співробітників
  3. Управління та планування – перехід на режим «ручного» управління, максимально швидке реагування на зміни, планування в тимчасовому діапазоні тиждень/місяць, перерозподіл зусиль з традиційних каналів просування на цифрові, пошук нових ніш і можливостей в країні та за кордоном
  4. Робота з персоналом – мінімізація постійного персоналу, переведення співробітників на часткову зайнятість, перехід від постійної співпраці до проектно-погодинної, інтенсифікація навчання співробітників, розширення універсалізації співробітників.

Незважаючи на складну ситуації, топ-менеджмент агентств намагається віднайти позитивне в ситуації. Серед позитиву зазначають:

  • підвищення креативності команд;
  • адаптивність і згуртованість команд;
  • інтенсифікація роботи в зв’язку з необхідністю пошуку нових рішень;
  • поява можливості навчитися новому;
  • можливість позбавитись від неефективних співробітників;
  • усвідомлення агентствами і клієнтами необхідності діджіталізаціі і її прискорення;
  • можливість побачити слабкі сторони своєї компанії;
  • можливість подумати і глибоко проаналізувати діяльність компанії, переглянути моделі управління

З повним звітом можна ознайомитись за посиланням.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео