Facebook інвестує 3 млн доларів у Європейський фонд підтримки журналістики в умовах COVID-19
10 Апр 2020, 09:27

Facebook інвестує 3 млн доларів у Європейський фонд підтримки журналістики в умовах COVID-19

Проєкт Facebook Journalism Project (FJP) та Європейський центр журналістики (EJC), неприбуткова організація, що вже впродовж тривалого часу працює з медіа по всьому континенту, повідомляють про створення Європейського фонду підтримки журналістики (European Journalism COVID-19 Support Fund) в умовах COVID-19 для допомоги журналістам у європейських країнах висвітлювати найважливіші теми у час, коли ми всі цього дуже потребуємо. 

Європейський центр журналістики спрямує 3 млн доларів, які виділила для фонду компанія Facebook, на підтримку малих і середніх засобів масової інформації, а також журналістів у європейських країнах, що найбільше постраждали від поширення коронавірусу. Фінансова допомога має на меті підтримати їхню діяльність та сприяти продовженню інформування місцевого населення про COVID-19. 

Європейський центр журналістики ухвалюватиме рішення про отримувачів фінансування на основі відповідності конкурсантів встановленим критеріям і виділятиме гранти самостійно від Facebook. Їх розподіл не залежить від того, чи користуються апліканти Facebook або продуктами компанії. Європейський центр журналістики надаватиме фінансову підтримку ініціативам з інформування щодо COVID-19, термінову фінансову допомогу бізнесу, а також гранти для підтримки інноваційних спільних і технологічних проектів, які мають потенціал для подальшого розвитку. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Гранти зможуть використовувати для розробки спеціального інформаційного бюлетеня про COVID-19, відміни платної підписки, залучення до роботи більшої кількості журналістів-фрілансерів, створення груп і спільнот, інформування на основі місцевих даних, проведення онлайн-заходів, а також продовження виконання базової роботи.

«Місцеві засоби інформації по всій Європі перебувають у битві за виживання», –  зазначив Адам Томас, директор Європейського центру журналістики. «Через негативний економічний вплив COVID-19 журналісти змушені інформувати людей в умовах мінімальних ресурсів. Проте без негайної підтримки місцеві медіа і громадські організації будуть не в силі продовжувати свою діяльність та боротися з дезінформацією. Європейський фонд підтримки журналістики в умовах COVID-19 має на меті захистити їх, адже вони є важливим джерелом інформування місцевих спільнот під час цієї кризи». 

За новинами про те, коли і як подавати заявки на гранти, слідкуйте на сайті europeanjournalism.fund. Більше деталей про ініціативу отримуйте з інформаційного бюлетеня Facebook Journalism Project, на який можна підписатися тут.


Компанія Facebook виділила 100 млн доларів для підтримки новинної галузі в умовах кризи COVID-19, а також гранти в сумі 1 млн доларів для допомоги регіональним новинним організаціям, 1 млн доларів – фактчекінговим організаціям та 1 млн доларів – Міжнародній мережі фактчекінгу. У рамках журналістського проєкту Facebook також розподілено 300 млн доларів для допомоги журналістам по всьому світу через різні новинні програми і партнерства.

Расскажите друзьям про новость