Asana – це платформа, яка дозволяє легко та ефективно управляти процесами та командами і відстежувати результати, а отже допомагає витрачати менше часу на організацію роботи, фокусуючись на задачах. Asana регулярно презентує оновлення і ми хочемо розповісти про те, що нового з’явилося в Asana нещодавно.
Що нового? Розповідаємо про апдейти програми:
- Universal Reporting. Можливість відстежувати аналітику в розрізі декількох проєктів одночасно: загальний час на проект, що блокує шлях до цілі та які рішення потрібні. Це допомагає структурувати роботу і не витрачати час на додаткові наради по статусу проєкту.
- Щотижневий календар в “Моїх задачах”. Календар допомагає управляти довгостроковими задачами: структурувати задачі по темам, пріорітетам, проєктам, відобразити ще не виконані задачі або задачі з прогресом. Календар розвантажує план на тиждень, щоб ви могли зосередитись на пріорітетних завданнях.
- Вибір кількох користувацьких полів. Це простий спосіб управляти одразу кількома завданнями. Можна обрати завдання на головній панелі й застосувати до них однакові зміни. Наприклад, змінити термін виконання, виконавця або окремі значення полів.
- Двофакторна аутентифікація. Функція підвищує рівень захисту аккаунту користувача через введення додаткового коду. Це допомагає запобігти витоку інформації та зберегти всі дані всередині компанії.
Які функції Asana допоможуть покращити вашу роботу?
- Синхронізація з електронною поштою, файлообмінниками та іншими додатками. Усі дані будуть зберігатися в Asana, навіть записи ваших Zoom-коллів. Знаходити необхідні файли і записи стало легше.
- Слідування чіткому розпорядку дня. Керівник має змогу контролювати завантаженість кожного члена команди, розподіляти задачі та дивитися статус виконання.
- Dashboard – функція, доступна у платній версії платформи, яка показує аналітику в різних розрізах й дає змогу оперативно корегувати процеси і відстежувати ефективність кожного члена команди.
- Можливість розбивати задачі по дошках для максимальної ефективності.
- Можливість налаштування відобжаження ваших задач у вигляді списку, бордів, календаря або часовій шкалі (таймлайн).
Плануйте ваші задачі легко
- Під час планування можна вказати цілі проєкту, терміни реалізації, виконавця і учасників, додати необхідні файли та посилання.
- Вся робота знаходиться в одному вікні
- Наявність шаблонів економить час на створення ідентичних завдань.
- Автоматизація задач, які раніше виконувались вручну.
Чому Asana?
Такі компанії, як Google, Uber, Deloitte, Vodafone, SoftServe, Paypal, Avon, вже перевели свої процеси на Asana. Будь-які зміни у звичних алгоритмах роботи потребують адаптації та часу на їх вивчення. Для легкої міграції користувачів і процесів, Asana співпрацює з партнерами, що проводять навчання і допомагають використовувати Asana найкраще. Офіційним партнером Asana в Україні є Cloudfresh. Компанія успішно інтегрує Asana у бізнес-процеси міжнародних компаній і масштабує її до потреб команд.
До речі, згідно з дослідженням Asana “Анатомія роботи: тенденції і виклики”, близько 60% робочого часу співробітники витрачають на організацію роботи, а не на безпосереднє виконання задач. До того ж близько 103 годин співробітник, який займається розумовою діяльністю, проводить на непотрібних нарадах і близько 352 годин на рік витрачає на обговорення роботи. Asana була створена саме з метою вирішення проблеми “роботи навколо роботи”, отже уникнути даремно витрачених годин тепер легше.