«Епіцентр» запускає шоу з метою підтримки українських блогерів
25 Мар 2021, 14:34

«Епіцентр» запускає шоу з метою підтримки українських блогерів

Національна мережа торговельних центрів «Епіцентр» запускає всеукраїнське шоу — «Ліга блогерів» з метою підтримки українських блогерів. На кону 500 000 грн. Взяти участь у «Лізі блогерів» можуть інфлюенсери з усієї країни.

«Соціальні мережі перестали носити тільки розважальний характер», — каже Chief Marketing Officer «Епіцентр К» Ірина Шинкаренко. — «Сьогодні блогери не просто лідери думок — вони стали справжнім суб’єктами  пабліситі з величезною лояльною аудиторією, який не тільки рекламує бренд чи товар, а й висловлює свою позицію. Щодня ми відслідковуємо безліч згадувань компанії на сторінках у блогерів. Це означає, що наші ТЦ стали саме тим креативним місцем, де народжується контент. Тому нам прийшла на думку ідея запустити масштабне всеукраїнське YouTubе-реаліті, щоб надихнути та підтримати блогерів».

До участі у шоу запрошуються лідери думки, які досягли повноліття та мають від 5 тис. підписників. Щоб взяти участять у шоу «Ліга блогерів», інфлюенсери мають зняти про себе відео і опублікувати його на своїй сторінці із хештегом #хочуВлігуБлогерівЕпіцентру, а потімзаповнити заявку на сайті Епіцентру. Заявки на участь у шоу «Ліга блогерів» можуть прислати блогери з Instagram, TikTok, YouTube чи Facebook до 31 березня 2021 р. включно.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Цей проєкт — можливість для інфлюенсерів-початківців отримати практичні поради від відомих блогерів, які досить успішно побудували особистий бренд і найголовніше — отримати головний приз на розвиток свого блогу. Це перший проєкт, який дає таку можливість і в цілому оцінює сферу блогінгу так гідно. За призову суму можна розкрутити свій бренд, вкладаючи в піар та контент, адже це є головною складовою успішності в соціальних мережах», — ведучий, інстаблогер Женя Таллер.

Ініціативу компанії «Епіцентр К» підхопили десятки відомих блогерів, а саме Діма Варварук, Яна Дога, Макс Шахрай, Андрій Трушковский, Раміна та інші, і закликали своїх підписників брати участь.

«Варто зазначити, що коли блогінг тільки починався, в нього майже ніхто не вірив. Сьогодні ж ми бачимо, що бізнес готовий не просто підключати блогерів до своїх маркетингових стратегій, але і підтримувати», —  додала ведуча шоу «Ходят слухи» Раміна.

З-поміж усіх претендентів буде обрано 16 учасників шоу. Переможців визначить експертне журі на основі відеопрезентацій учасників та глядацьких симпатій. Протягом 4-х етапів 16 інфлюенсерів з усієї України змагатимуться за звання кращого блогера та грошовий приз. Фонд проєкту: 500 000 грн. У шоу учасники виконуватимуть креативні завдання, а глядачі та ведучі їх оцінюватимуть. Також учасники шоу «Ліга блогерів» отримають корисні поради від відомих інфлюенсерів щодо розвитку особистого блогу.

В компанії зазначили, що це буде перше унікальне YouTube-шоу для людей, що вже є лідерами думок, або тих, хто тільки переймаються питанням, як стати популярним в інстаграмі, тіктоці, ютубі.

Расскажите друзьям про новость