Епіцентр створив фанові новорічні AR-маски для сторіз
21 Дек 2020, 12:00

Епіцентр створив фанові новорічні AR-маски для сторіз

Напередодні зимових свят Епіцентр вирішив порадувати інстаграмників фановими AR-масками для сторіз. Маски «Новорічний маскарад» для Епіцентру розробило агентство digital-комунікацій Isobar Ukraine.

Маски із доповненою реальністю досить популярні серед інстаюзерів. І, без сумнівів, відео з використанням масок складають значну частку контенту в stories Instagram. А з розвитком TikTok та появою платформи для створення та завантаження власних креативів, спостерігаємо шалену інтеграцію масок в інтернет-життя
Ірина Шинкаренко
директор з реклами та маркетингу «Епіцентр К»

Лінки до AR-масок не додаються, але акаунти, з яких їх залито, світяться в інтерфейсі. А це значить, що поширення креативних і незвичайних масок може набути вірусного характеру і стати крутою, навіть хайповою, рекламою для бренду. Бізнес-сторінка отримує нових підписників, а також охоплення.

При створенні масок від Епіцентру не забули й про персоніфікацію для ЦА: користувач може обрати один із трьох луків (або заселфитись і в усіх трьох новорічних образах).

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Крім новорічних масок в інсті Епіцентр у передсвяткові дні пропонує своїм покупцям долучитися до добрих справ.

Купуючи товари новорічного асортименту на суму від 500 гривень і отримавши символічного паперового ангела на касі, покупці долучаються до акції «Янголятко добрих справ». Згідно з умовами акції, благодійну допомогу на суму один мільйон гривень Епіцентр передасть чотирьом дитячим будинкам України, щоб діти, позбавлені батьківського піклування, відчули любов, турботу і радість від новорічних і різдвяних свят. Також ми хочемо створити гарний настрій, і пропонуємо користувачам нашого мобільного застосунку створити віртуальну ялинку, прикрасити її, і зібрати свою колекцію новорічних іграшок
Ірина Шинкаренко
директор з реклами та маркетингу «Епіцентр К»

Расскажите друзьям про новость