Eldorado.ua представив нове позиціонування і філософію бренду
Мережа магазинів побутової техніки та електронікиEldorado.uaрозпочала глибоку трансформацію своєї бізнес-моделі та представила нове позиціонування і філософію бренду.Тепер Eldorado.ua — магазин для людей, зручний сімейний постачальник домашньої техніки. Саме так звучить бренд-стратегія, а слоган оновленого бренду Eldorado.ua — заради сімей. Ребрендинг та оновлену комунікацію розробила креативна агенція I AM IDEA.
Понад 15 років компанія Eldorado позиціонувала себе як «територія низьких цін». Задача нової бренд-стратегії відійти від території низьких цін тасфокусуватись на потребах і запитах саме клієнтів.
В основі ребрендингу – сімейні цінності. Сильна сторона Eldorado.ua – великогабаритна техніка. Eldorado.ua для мільойнів українців багато років – постачальник нової техніки для дому. На цьому компанія і сфокусувалась.
Відео знімали разом з продакшеном NO STARS та режисером Анною Бурячковою. У зйомках приймали участь реальні сім’ї на реальних, не “знімальних” локаціях, щоб досягти більшого ефекту правди у кожній зі сцен. Та ролик – це тільки початок. Змінилось все-все, що ми звикли називати комунікацією бренду. Як ззовні, так і всередині компанії.
Ключова ідея, яку компанія обрала для свого нового позиціонування, базується на тому, що в світі технологій, які швидко розвиваються, в тотальній цифровізаціі усього, людина починає губитися. Людина починає боятися, що може чогось не знати, боятися що не встигне за розвитком технологій. Eldorado.ua ставить людину в центр. Мережа хоче бути для людини зрозумілою, доступною і будувати історію, в тому числі розгортати та розвивати магазини навколо людини. Щоб не людина служила техніці, а техніка служила людині.
Ми представили нашу нову комунікаційну платформу, розроблену спільно з креативною агенцією I AM IDEA. Це не тільки новий логотип і візуальна складова, але і слоган, який є одночасно і нашою обіцянкою клієнтам.Готуючи нове позиціонування компанії, ми керувались відповіддю на найважливіше питання будь-якого бізнесу: для кого Eldorado.ua? Що потрібно саме нашим клієнтам? Аналізуючи дослідження нашого ринку та спілкуючись з клієнтами, ми чітко зрозуміли, що Eldorado.ua – для сімей, наші клієнти молоді та дорослі сім’ї, домувальники, дачники, любителі комфорту та порядку, любителі слухати музику та грати в ігри….наші клієнти усі звичайні українські сім’ї
Оксана Кулікова
маркетинг-директор Eldorado.ua
Eldorado.ua визначила для себе сім’ї як головну цільову аудиторію. Усі сім’ї різні, якщо молоді люди живуть разом, налаштовують спільний побут, це вже молода сім’я. Мережа хоче стати не тільки постачальником, а й партнером для людей, які облаштовують домашній побут.
Для нас, українців, дуже важливо облаштувати свою територію. Кожна сім’я хоче мати свій особистий куточок — свою кімнатку, квартиру, будинок і усі намагаються, в основному, облаштовувати власне гніздечко. В сучасних реаліях усі рітейлери сконцентровані на міленіалах, усі намагаються омолоджувати аудиторію та в першу чергу привертати увагу фріків, гіків і гаджетоманів. Ми будемо виділятися серед усіх інших. І саме наша нова стратегія сімейної орієнтації буде нас відрізняти від усіх конкурентів. Ми розвиваємо свою нішу, свою аудиторію, яка давно з нами — сімейних, більш дорослих і усвідомлених людей, які влаштовують свій побут. Ми будемо говорити — почекай, не поспішай. Ми допоможемо розібратися у техніці, підібрати найкращого помічника в сім’ю.
Оксана Кулікова
У першій іміджевій кампанії ми захотіли зробити основне повідомлення більш помітним та стали першим ритейлером техніки, який каже, що техніка не головне. Щоооооо? Ага. Головне – це ті приємні моменти, які ми розділяємо разом із рідними. Техніка стала невід’ємною частиною життя, вона завжди знаходиться десь поряд, але нам хотілось показати що насамперед справа зовсім у іншому, показати ті важливі моменти які є основними у взаємодії людей, людей та техніки. Умовно – сам смартфон не дарує тобі позитивних емоцій, поки на нього не приходять повідомлення від мами
Ігор Фінашкін
креативний директор I AM IDEA
Зокрема, проаналізувавши минулий візуальний стиль, ми зрозуміли, що він добре працював у стратегії “територія низьких цін” за рахунок агресивного поєднання кольорів та гострого по формі логотипу. Тому виникла потреба зробити його привітливішим та добрішим. Ми залишили червоний колір як основний, тому що він диференціює ELDORADO від інших рітейлерів побутової техніки, але пом’якшили його додатковими кольорами, які добре працюють у комбінації. Логотип ми теж оновили, щоб повідомлення сприймалося злагоджено на всіх рівнях комунікації. Так як найкраще всього люди продають людям, ми вирішили додати бренд-героїв — Ельдородину. Наприклад, сестричка ніколи не посміхається, бо такий у неї характер –– цим способом ми хотіли показати реальну сім’ю, хоч і намальовану. Вони говорять з нами через емоційну складову техніки. В Ельдородині ніхто ніколи не скаже “купуй нову мультиварку”, а скаже “заради теплих сніданків”, бо їх задача нагадувати, що найголовніші речі у житті – це не речі, а приємні сімейні моменти