Двусмысленную рекламу с карпатским дедом раскритиковали в Фейсбук.
20 Июн 2016, 12:06

Двусмысленную рекламу с карпатским дедом раскритиковали в Фейсбук.

Недавно BBDO Ukraine выпустили продолжение для ТМ «Карпатська джерельна», в которой дед продолжает покорять девушек. Но серия новых постеров пришлась не по душе пользователям в социальных сетях, которые выступили против откровенного сексуального сообщения. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость