Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух – твої правила». За результатами першої масштабної кампанії основні показники зросли сервісу зросли на 40% всередньому, але деякі регіони залишили стабільну динаміку та потребують більш індивідуального підходу. Так вирішили запустити нову, регіональну кампанію, на створення якої у агенції було лише два тижні.
Наразі сервіс пропонує новим користувачам додатку приємні знижки 50% або 99% на перші поїздки. В агенції працювали з інсайтом про те, що більшість людей сприймають подібні акції як рекламні маніпуляції і давно навигадували прийомчиків, як «обійти систему» собі на користь. Хтось хоче підключити декілька номерів, щоб отримати більше поїздок «за так», а інший хоче встановити додаток, викатати промокоди і видалити. Та оскільки головна стратегія бренду – дати людям можливість жити за власними правилами, то і такі хуліганства можна підтримати.
За 10 днів IAMIDEA та 120 seconds production розробили та зняли серію преролів і створили серію віжуалів, у яких дозволили «хакнути систему», а Uklon повністю підтримує їх у цьому. Бо твій рух – твої правила.