Довженко-Центр презентував нову візуальну ідентичність
04 Мар 2020, 15:47

Довженко-Центр презентував нову візуальну ідентичність

Національний центр Олександра Довженка (коротко — Довженко-Центр) є єдиною в Україні державною інституцією, що опікується не лише збереженням, відновленням і примноженням Національного фільмофонду України, але й дослідженням і просуванням українського кіно. За комплексністю своєї активної публічної діяльності та реновацій простору за останні п’ять років Довженко-Центр остаточно переріс формат закритого фільмосховища та, фактично, розвивається як відкритий культурний кластер. На сьогодні він об'єднує державний фільмофонд, єдину в Україні кінокопіювальну лабораторію, що професійно працює з кіноплівкою і уособлює історичну індустріальну тяглість та унікальність інституції, з напрямками роботи, що створюють навколо них культурний контекст та відповідають викликам часу: Кіноархівом, Музеєм кіно з виставковою та освітньою програмою, Медіатекою та видавничою програмою, Кінодистрибуцією, перформативною платформою Сцена 6.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Нова візуальна ідентичність спирається на ключові цінності та прагнення Довженко-Центру: чутливість до історії та її критичне осмислення засобами кіно, відкритість до нового, різноманіття аудиторій, контекстів та мистецьких медіа.  

«Для нас є важливою історія місця та людей, які його створювали. Тому ми зберегли той авангардний ракурс, у якому колись побачив Довженко-Центр Рустем Аблякімов, автор попереднього логотипу. Прототипом для створення нового стилізованого знаку „Д“ — Довженко-Центру — є зовнішній архітектурний образ кінофабрики. Проте для нас важливо не лише створити візуальний „якір“, що пов’язує місце і назву, але й відобразити, як цей простір змінився і продовжує змінюватися всередині разом із розвитком технологій, уявлень про сучасний кіноархів і музей. Оскільки Довженко-Центр працює передусім з екранними медіа, ми інтегруємо у нову айдентику кіно та відео, прагнемо створити у графічному дизайні асоціації з рухомим образом. Для такого переосмислення я запросила до співпраці дизайнерку Альону Соломадіну, оскільки саме зараз вона проводить ширше дослідження перетинів типографіки та архітектури, а раніше брала участь у нашому дослідженні ВУФКУ, кінореклами та кіноавангарду 1920-х, графічний стиль яких є для нас важливим естетичним референсом. Створений нею логотип є впевненим і впізнаваним, у ньому закладена варіативність та потенціал для розвитку, а система його використання є гнучкою для різних медіа», —  зазначила Ольга Жук, креативна директорка. 

«Будівля Довженко-центру є суспільною платформою для культурних подій. Тому графічний знак Довженко-центру має нести в собі інформацію про діяльність інституції. Можливості цього знаку задавати різноманітні сітки для верстки можна розглядати як аналогію з подорожжю його приміщенням. Насиченість подій у Довженко-центрі вражає, тому важливим було створити графічну систему, яка допомагатиме інституції візуально комунікувати зі спільнотою та одночасно бути зручною у роботі дизайнерів. Лаконічні графічні рішення відповідають технологічним можливостям та стилістиці історичного українського кіноконтексту. Винайдена форма літери Д як графічного символу Довженко-центру є частиною мого проекту „Місто Форм“, у якому я розглядаю можливості міської архітектури щодо утворення акцидентних шрифтів. Саме у зверненні до місцевої архітектури я вбачаю зв’язок графічних рішень з міським середовищем. Цілісність їх сприйняття досягається методом створення графічної двовимірної форми як смислової редукції багатовимірних об’єктів», —  зазначила  Альона Соломадіна, дизайнерка. 

Проєкт нової айдентики ініційований Медіатекою — відділом, що втілює видавничі, дизайн та онлайн проєкти Довженко-Центру, працює над створенням нового простору для мультимедійних проектів, знайомства з Кіноархівом та роботи дослідників кіно.  

Расскажите друзьям про новость