Дорослі-діти у кампанії до Дня Миколая від Фокстрот і Havas Ukraine
10 Дек 2021, 18:07

Дорослі-діти у кампанії до Дня Миколая від Фокстрот і Havas Ukraine

Для виконання заповітного бажання героям нового ролику потрібна лише одна річ – подушка, що традиційно є атрибутом Дня святого Миколая. Адже саме під подушки діти отримують омріяні подарунки. Тож порадувати свою «внутрішню дитину» дістається нагода і героям ролику.

Смаки у «дорослих дітей» дещо відрізняються, тому кожен обирає подарунок до вподоби: холодильник, новенький смартфон або «плазму». Головне – встигнути покласти його під подушку.

«Уже стало добрим звичаєм, що сезон новорічно-різдвяних свят розпочинається з Дня святого Миколая. Це чудова пора для купівлі подарунків і під ялинку, і під подушку. Тож нам дійсно хотілося відтворити у ролику магію цього дня і показати, що кожен може стати чарівником та здійснити бажання разом з Фокстрот», – зазначила Наталія Ситник, маркетинг директор мережі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«День святого Миколая традиційно вважається дитячим святом. Ми ж вирішили зруйнувати цей стереотип, “подарувавши” героям ролику повну свободу вибору. Адже неважливо скільки тобі років – 7 чи 37. Отримати подарунок під подушку має кожен, особливо, якщо він “влазить” у бюджет» – поділилися у Havas Ukraine.

Расскажите друзьям про новость