Дорослі-діти у кампанії до Дня Миколая від Фокстрот і Havas Ukraine
10 Дек 2021, 18:07

Дорослі-діти у кампанії до Дня Миколая від Фокстрот і Havas Ukraine

Для виконання заповітного бажання героям нового ролику потрібна лише одна річ – подушка, що традиційно є атрибутом Дня святого Миколая. Адже саме під подушки діти отримують омріяні подарунки. Тож порадувати свою «внутрішню дитину» дістається нагода і героям ролику.

Смаки у «дорослих дітей» дещо відрізняються, тому кожен обирає подарунок до вподоби: холодильник, новенький смартфон або «плазму». Головне – встигнути покласти його під подушку.

«Уже стало добрим звичаєм, що сезон новорічно-різдвяних свят розпочинається з Дня святого Миколая. Це чудова пора для купівлі подарунків і під ялинку, і під подушку. Тож нам дійсно хотілося відтворити у ролику магію цього дня і показати, що кожен може стати чарівником та здійснити бажання разом з Фокстрот», – зазначила Наталія Ситник, маркетинг директор мережі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«День святого Миколая традиційно вважається дитячим святом. Ми ж вирішили зруйнувати цей стереотип, “подарувавши” героям ролику повну свободу вибору. Адже неважливо скільки тобі років – 7 чи 37. Отримати подарунок під подушку має кожен, особливо, якщо він “влазить” у бюджет» – поділилися у Havas Ukraine.

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel