«Долоньці щастя» – 20 років. МакДональдз запустив ювілейну благодійну кампанію
31 Авг 2021, 14:45

«Долоньці щастя» – 20 років. МакДональдз запустив ювілейну благодійну кампанію

Жовто-біла паперова долонька, благодійний символ компанії МакДональдз, який раз на рік можна придбати в ресторанах мережі, цього року відзначає свій ювілей — 20 років. Останні п’ять із них компанія допомагає збирати кошти для “Фундації Дім Рональда МакДональда в Україні”, благодійної  організації, яка створює та підтримує програми, що безпосередньо покращують здоров’я та благополуччя дітей. 

Спільна мета МакДональдз і Фундації – відкриття й утримання Сімейних кімнат у найбільших державних дитячих лікарнях. Сімейні кімнати Рональда МакДональда дають змогу рідним бути поруч з маленькими пацієнтами й доглядати та підтримувати їх. У цих кімнатах батьки й родичі дитини можуть перепочити, поспілкуватися і погратися з малюком, задовольнити свої базові потреби в гігієні, сні чи харчуванні, — майже як вдома. Перебування для рідних безкоштовне. Наразі Сімейні кімнати є у 5 дитячих лікарнях у Києві, Львові, Сумах, Харкові та Вінниці. За п’ять років ці кімнати безкоштовно відвідали більше 70  тисяч разів — батьки, сестрички і братики, бабусі та дідусі маленьких пацієнтів. 

Цього року допомогти родинам бути поруч можна з 27 серпня до 30 вересня. Спеціально для “Долоньки щастя” МакДональдз підготував серію фірмових сувенірів на вибір. Серед них традиційно  — паперова долонька. А ще  — брендований блокнот із переробленої сировини; наліпки з написами; металеві значки для одягу у вигляді стаканчика кави, Хепі Міл, Біг Мак або долоньки; тематичний брелок для ключів; шкарпетки у фірмових кольорах МакДональдз, а також донат у вигляді серця. Усе це вже можна придбати у будь-якому ресторані МакДональдз — на касі чи у терміналах, на МакДрайв, через експрес-вікно або сервіс доставки, додавши обраний сувенір до замовлення.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

МакДональдз — партнер-засновник і найбільший корпоративний благодійник “Фундації Дім Рональда МакДональда в Україні”. За час співпраці МакДональдз передав Фундації в Україні 46 млн гривень, а щороку під час дії програми “Долонька щастя” додає свій внесок до зібраної суми у ресторанах. У 2020 році завдяки “Долоньці” благодійні внески на користь Фундації склали рекордні 9,6 млн грн, об’єднавши зусилля понад 20 мільйонів українців. А до підтримки “Долоньки щастя” у різні роки приєдналося багато відомих українців: гурти Kazka і Onuka, співаки Dzidzio і Світлана Тарабарова, блогери Майкл Щур, Олександр Педан і Олексій Дурнєв, телеведучі, Марічка Падалко, Лілія Ребрик, Анатолій Анатоліч та інші. 

Расскажите друзьям про новость