У вересні українці проводили час в соціальних мережах та месенджерах, переглядали відео в YouTube, а також вирішували свої буденні справи: від розміщення оголошень на OLX та та відстеження посилок через Нова Пошта до оплат телефоном та формування електронних Covid-сертифікатів. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.
Месенджер Telegram продовжує стабільно нарощувати свою аудиторію, випередивши цього разу Instagram. За останні 5 років Telegram збільшив своє охоплення з 17% до 86%.
Додаток електронних документів та державних послуг Дія вже увійшов у повсякденне користування українців з показником 54% охоплення.
Поряд зі збільшенням використання інтернет-банкінгу (Приват24, monobank та ін), українці звикли використовувати смартфон для безконтактних оплат. До прикладу, застосунком Google Pay в 2019 році користувалися 11% українців, а в 2021 цей показник сягнув 48%.
Одразу два оператори мобільного зв’язку Київстар (17-те місце) та Vodafone (20-те місце) опинилися в рейтингу зі своїми застосунками.
TikTok опинився на двадцятій позиції в рейтингу й побив всі рекорди по росту популярності — виріс у 18 разів за останні 3 роки.
«Кількість додатків у смартфоні українця значно зросла. Тепер українці вирішують свої повсякденні задачі зі смартфона. Потрібно Таксі – Uklon, Bolt, Uber; потрібна доставка їжі – Rocket, Glovo; потрібно відправити чи отримати посилку – Нова пошта, Укрпошта, Meest, Justin; знайти та забронювати ліки — Tabletki.ua», — прокоментувала керівниця проєкту CMeter Ірина Ворон.