Для пекарни создали брендинг с праславянской айдентикой.
21 Фев 2019, 12:00

Для пекарни создали брендинг с праславянской айдентикой.

Задачей агентства CF.Digital было донести ценность уникального хлеба на закваске нового бренда с помощью системы визуальной коммуникации и конвертировать неузнаваемую пекарню в бренд, который будет сочетать традиционные рецепты и современные технологии.  

«Ідею брендингу ми побудували навколо текстового логотипу написаного праслов’янською мовою слова Хліб, апелюючи до лексем наших предків. Повна назва бренду: xlěbъ, адаптивна – xlеb. Оскільки логотип містить складні для набору на латиниці символи ě і ъ, вони виводяться на другий план і є декоративними елементами. Таким чином за допомогою кількох літер ми передали цінність хліба тривалістю в тисячоліття», — коментує креативний директор CF.Digital Пилип Білянський.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Для агентства было важно сохранить узнаваемость бренда и его философию даже без использования логотипа. Именно поэтому команда приняла решение использовать в основе айдентики стилистику праславянского письменности и стилистику орнаментов, которые были в основе визуального оформления того периода, в частности различных сосудов.Выстраивая визуальную коммуникацию, команда использовала бесшовные паттерны, основанные на адаптивной версии логотипа. Они позволили оформить всю упаковку и декор по аналогии с праславянскими предметами быта.

«Історію хліба ми вибудували на повідомленні: „Це новий, сучасний бренд, який випускає продукт, в основі якого лежать старі рецептури хлібобулочної продукції, але із вкрапленнями сучасних течій кухні“. Відповідно до такого позиціонування бренда Хлеб ми провели фотозйомку продуктів у жанрі „голландський натюрморт“, аби в подальшому використовувати фото в зовнішній рекламі, SMM та на сайті», — розповідає Founder & CEO CF.Digital Ірина Муштіна.

 

Расскажите друзьям про новость