Для морозива «Геркулес» створили ігрові упаковки
17 Май 2019, 09:21

Для морозива «Геркулес» створили ігрові упаковки

Лімітована серія пломбіру «Бу!» від агентства ANGRY – це чотири різні упаковки, якими можна гратися. Треба лише посунути внутрішню частину вверх або вниз і монстри змінять вираз обличчя.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В кожного монстра з серії «Бу!» є свій характер і своє ім’я: 

Коробун.

Зазвичай цей монстр ховається в коробках. Але останнім часом його можна знайти в усьому, що має прямокутну форму – і в упаковці від смартфону, і в морозилці. 

Забувайло. 

Де він водиться ніхто не знає. Цей монстр має настільки погану пам’ять, що й сам увесь час забуває, де йому треба ховатися. А тому кожного разу ховається там, де доведеться.

Бульбака. 

Мильні бульбашки, бульбашки у ванній, бульбашки у склянці, бульбашки на калюжах – цей монстр ховається у бульбашках різних видів і розмірів. І чим більша бульбашка – тим більший монстр.

Пані Тереза Буаніта де лос Ремедіос Сіпріано.

Цей монстр дуже емоційний і романтичний, а тому завжди ховається за предметами червоного кольору. Найчастіше – за трояндами, помадою і полуницею. 

 

Расскажите друзьям про новость