Для lifecell создали самые дешевые ролики.
30 Янв 2017, 15:05

Для lifecell создали самые дешевые ролики.

BART&FINK выпустили серию роликов для мобильного оператора в рамках промо международных звонков. Креативщики утверждают, что сделали ролики за три дня при нулевом бюджете. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость