Для Ворохти створили етно айдентику
07 Июл 2021, 13:20

Для Ворохти створили етно айдентику

На замовлення Ворохтянської Селищної Ради у «White Studio Design» розроблено візуальний стиль Ворохти. Під керівництвом Олега Білого (Арт-директора) розроблено логотип та айдентику.

Над стратегією працювала «Аґенція Туристичних Ініціатив» (Ігор Чава та Олексій Малицький)

Команда розробників має досвід роботи над такими проектами територіального та туристичного брендингу як: Дрогобич, Рахівщина, Чорнобиль — Територія Змін, місто Калуш, Кам’янка-Бузька, Борислав та Черкащина – місце сили.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ворохта це селище-курорт, яке знаходиться в Івано-Франківській області. Це мальовниче та дуже затишне місце в Карпатах на висоті 850 м. над рівнем моря. Вздовж селища протікає кристально чиста річка «Прут», через яку в часи Австро-Угорщини перекинулись 4 арочні віадуки-мости. Окрім того Ворохта є базою для старту велосипедних та піших маршрутів, зокрема саме з Ворохти туристи зазвичай розпочинають сходження на найвищу вершину Карпат – Говерлу. Також тут  чудове місце для знайомства з гуцульською культурою та сільським стилем життя.

За часів Польщі у 1930-х рока у Ворохті збудовано 2 гірськолижні трампліни, які набули міжнародного значення, наразі вони реконструюються.

Скочим до Ворохти – це слоган та заклик до дії. Така ідея виникла через легенду походження назви селища. За переказами, у перших жителів присілка Мочерняків був слуга, що втік з польської армії, якого звали Ворохта. Він був дуже здібним, і до нього часто зверталися за порадами, приказуючи «іду до Ворохти»

Слово «скочим» являється діалектичним на Західній Україні та означає – поїдем та метафорично доповнює спортивну історію з трампліном.

Надихнувшись природою заповідника, туристичними маршрутами, активностями та гуцульськими орнаментами, креативники розробили яскраву етно айдентику, яка гармонійно описує територію та культуру. Гострі, ніби виткані форми зображень відсилають до гірської загадкової атмосфери. З кольорів айдентики навмисне виключено зелений колір, щоб сама природа фізично була частиною цієї айдентики. Логотип зображено у вигляді вказівника помаранчевого кольору, який помітний як на світлому, так і на темному фоні та нагадує дерев’янний вказівник, лижі, сільський паркан тощо.

Також був створений персонаж, який комунікуватиме з туристами, звати його «Ворохатий», його ніхто не бачив але він активно відпочиває у Ворохті та допомагає туристам.

Проект тривав 3 місяці. 

Читати також: URBAN BRANDING: законы жанра

Над проектом працювали:

Арт директор, дизайнер: Олег Білий
Леттерінг: Дмитро Растворцев
Стратегія: Олексій Малицький, Ігор Чава (Агенція Туристичних Ініціатив)
Фото: Богдан Сусол

Расскажите друзьям про новость