Для Ворохти створили етно айдентику
07 Июл 2021, 13:20

Для Ворохти створили етно айдентику

На замовлення Ворохтянської Селищної Ради у «White Studio Design» розроблено візуальний стиль Ворохти. Під керівництвом Олега Білого (Арт-директора) розроблено логотип та айдентику.

Над стратегією працювала «Аґенція Туристичних Ініціатив» (Ігор Чава та Олексій Малицький)

Команда розробників має досвід роботи над такими проектами територіального та туристичного брендингу як: Дрогобич, Рахівщина, Чорнобиль — Територія Змін, місто Калуш, Кам’янка-Бузька, Борислав та Черкащина – місце сили.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ворохта це селище-курорт, яке знаходиться в Івано-Франківській області. Це мальовниче та дуже затишне місце в Карпатах на висоті 850 м. над рівнем моря. Вздовж селища протікає кристально чиста річка «Прут», через яку в часи Австро-Угорщини перекинулись 4 арочні віадуки-мости. Окрім того Ворохта є базою для старту велосипедних та піших маршрутів, зокрема саме з Ворохти туристи зазвичай розпочинають сходження на найвищу вершину Карпат – Говерлу. Також тут  чудове місце для знайомства з гуцульською культурою та сільським стилем життя.

За часів Польщі у 1930-х рока у Ворохті збудовано 2 гірськолижні трампліни, які набули міжнародного значення, наразі вони реконструюються.

Скочим до Ворохти – це слоган та заклик до дії. Така ідея виникла через легенду походження назви селища. За переказами, у перших жителів присілка Мочерняків був слуга, що втік з польської армії, якого звали Ворохта. Він був дуже здібним, і до нього часто зверталися за порадами, приказуючи «іду до Ворохти»

Слово «скочим» являється діалектичним на Західній Україні та означає – поїдем та метафорично доповнює спортивну історію з трампліном.

Надихнувшись природою заповідника, туристичними маршрутами, активностями та гуцульськими орнаментами, креативники розробили яскраву етно айдентику, яка гармонійно описує територію та культуру. Гострі, ніби виткані форми зображень відсилають до гірської загадкової атмосфери. З кольорів айдентики навмисне виключено зелений колір, щоб сама природа фізично була частиною цієї айдентики. Логотип зображено у вигляді вказівника помаранчевого кольору, який помітний як на світлому, так і на темному фоні та нагадує дерев’янний вказівник, лижі, сільський паркан тощо.

Також був створений персонаж, який комунікуватиме з туристами, звати його «Ворохатий», його ніхто не бачив але він активно відпочиває у Ворохті та допомагає туристам.

Проект тривав 3 місяці. 

Читати також: URBAN BRANDING: законы жанра

Над проектом працювали:

Арт директор, дизайнер: Олег Білий
Леттерінг: Дмитро Растворцев
Стратегія: Олексій Малицький, Ігор Чава (Агенція Туристичних Ініціатив)
Фото: Богдан Сусол

Расскажите друзьям про новость