Для сервісу Setapp від MacPaw створили нову брендову кампанію
18 Авг 2020, 14:09

Для сервісу Setapp від MacPaw створили нову брендову кампанію

Креативна агенція Droga5 London створили глобальну бренд-кампанію для Setapp, першого незалежного сервісу програм за підпискою для Mac, iPhone та iPad від української компанії MacPaw. Setapp надає доступ до каталогу 190+ застосунків, щоб допомогти користувачам із виконанням будь-яких завдань.

Нова бренд-кампанія «Не відволікайся — обирай Setapp» побудована навколо трьох комедійних відео, режисером яких став титулований Джефф Лоу. Кожен з роликів демонструє абсурдно-драматичні наслідки того, що може статися, якщо не завершити розпочате.

Відео «Змія» розповідає про чоловіка зі страхом змій, який залишився під гіпнозом, після того як терапевт відволікся на дзвінок під час сеансу. У відео «Хованки» батько лишає сина ховатися за занавіскою до старості. У «Зникненні» чарівник влаштовує щезнення чоловіка, але забуває повернути його назад, прирікаючи дружину на вічні пошуки.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В основі трьох відео — оновлена стилістика і концепція бренду Setapp. Дизайн, розроблений агенцією droga5, спирається на візуальну мову інтернету, використовуючи звичні підказки, зокрема індикатор завантаження та поп-ап вікна, щоб донести ідею кампанії. Над новим стилем працювали відомі художники, серед яких: Тайлер Шпенглер, Єва Кремерс, Елена Ксауза, Демієн Вейгілл, Ліанн Рул, Алекс Тейт, Меттью Купер та Уолтер Ньютон.

setapp

Нова кампанія — перше масштабне промо Setapp з моменту запуску три роки тому. Вона знаменує новий маркетинговий підхід сервісу, спрямований на впізнаваність бренду, на відміну від попереднього, орієнтованого лише на ефективність та результат.

Олександр Косован, CEO та засновник Setapp, коментує: «Нова кампанія є ідеальною презентацією сервісу Setapp. Вона обігрує ідею, як інструменти для підвищення продуктивності допомогають зосередитися на завданні. Саме це і є головною цінністю Setapp для індивідуальних та корпоративних користувачів, зокрема тих, які працюють дистанційно».

Ед Редгрейв, креативний директор Droga5 London, зазначає: «Якщо ви це читаєте, цілком ймовірно, що ви почали якусь задачу, відволіклись і опинились тут. Якщо це про вас зараз або в будь-якій іншій ситуації — вам потрібен Setapp. Каталог програм, які допоможуть завершити будь-яке завдання».

«Droga5 London — це саме та команда, яка мала втілювати це бачення. — говорить Ярослав Степаненко, Product Marketing Manager та Head of Growth проекта Setapp. — Ми знайшли спільну мову з першої зустрічі, і було очевидно, що ця команда працюватиме над проектом. Ця кампанія розпочинає нову еру для бренду Setapp з інноваційною креативністю, яка служить жартівливим нагадуванням про важливість завершувати справу».

Расскажите друзьям про новость