Для промо банківського додатку зробили рекламу для кожного українця
29 Дек 2020, 14:16

Для промо банківського додатку зробили рекламу для кожного українця

Альфа-Банк разом з агенцією Bickerstaff.387 зробили кампанію про запуск цифрового банку Sense SuperApp. Це додаток для мобільного банкінгу та ще багатьох послуг, головною особливістю яких є «супер», а то і «гіпер» персоналізація. У Сенсі можна налаштувати все: від тону спілкування, фону додатка, оформлення до навіть набору послуг і функцій, що будуть відображені на робочому столі користувача.

Щоб донести відмінність продукту Bickerstaff.387 зробили рекламу для кожного – навіть дуже особливого українця – про його персональну родзинку, а то і виноградинку. Окрему рекламу для того, хто любить голубів, хто в душі вовк, у кого хрустять коліна і ще для тисяч особливих, як сніжинки, людей. 

До рекламної кампанії увійшли 53 різні рекламні ролики і 72 унікальні дизайни для зовнішньої реклами. А, і ще один ролик на 12 хвилин про всіх, все і по-всякому.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Повний метр вийшов ось таким:

А для тих, хто не любить довго дивитись, зробили короткі версії по 10 секунд, все про той самий сенс:

А щоб розмістити побільше реклами на (як не крути) обмеженій кількості носіїв, зробили ще й інстаборди, на яких з Fffffface.me розмістили візуальний код, що зчитується камерою смартфону та видає рандомний дизайн у стилі кампанії та маску до пари. 

«Наш продукт – унікальний та наповнений абсолютно новими ідеями великої творчої команди, – коментує керівник напряму маркетингу мобільного банку «Альфа-Банку» Аліна Онищенко. – Для нас це був серйозний та сміливий виклик зробити те, чого ще ніколи не було. Саме таке послання ми й вибрали для рекламної кампанії, саме так і створювали креативи з агентством – ми для кожного. За півтора місяця було створено 250 креативів і більше чотирьох тисяч їх адаптацій. Що ж, не шукали з креативним агентством легких шляхів, йшли «болотними стежками» і залишилися дуже задоволеними результатом. Для мене є сенс у тому, щоб бути сміливим та вірним собі та своїм ідеям, а який сенс для вас – сподіваюся, вам захочеться перевірити це самим!»

Расскажите друзьям про новость