Креативна агенція ANGRY розробила систему візуальної ідентифікації для Маріїнського палацу, який 4 вересня вперше відкриють для екскурсій.
Маріїнський палац звели в 1572 році й саме його історичне надбання лягло в основу візуального стилю. Головні його елементи – стилізований фасад палацу та динамічний фундамент, що виконує роль таймлайну: чим про більш давнішні часи розповідається, тим нижче фундамент опускається.
«Вперше за 268 років палац відкриється для всіх українців і всіх туристів. До сьогодні в Маріїнського палацу не було айдентики, а більшість українців навіть і не бачили його зблизька. Тому ми вирішили, що логотип повинен обігрувати фасад палацу. Так кожне промо, будь-яка поліграфічна продукція, кожен музейний матеріал чи сувенірка працюватиме на впізнаваність пам’ятки. Це звична для світу практика, якою скористалися, наприклад, паризький Центр Жоржа Помпіду, Сіднейський оперний театр, лондонський Тауер тощо», – розповідає креативний директор агенції ANGRY Сергій Малик.
Арт-директорка ANGRY Інна Алімова додає: «Маріїнський палац – це чинна офіційна церемоніальна резиденція Президента України, в якій регулярно проводять дипломатичні зустрічі державного рівня. Тому для нас було дуже важливим зробити систему візуальної ідентифікації і сучасною, і водночас витриманою».
У фірмовому стилі використали три кольори: бірюзовий, який повторює колір фасаду, пильно-рожевий та темно-синій.