Для Lexus створили кампанію, що змінюється в залежності від погоди та часу доби
06 Окт 2020, 15:35

Для Lexus створили кампанію, що змінюється в залежності від погоди та часу доби

Toyota Україна запустила для бренду Lexus нестандартну OOH кампанію, для якої вперше в Україні було використано технологію реагування вуличних цифрових панелей на погодні умови і час доби. 

Центром кампанії став новий Lexus RX. В його коді закладено бути помітним та крутим. Тим, на кому перехожі зупиняють свій погляд. В той же час, це сімейне авто. Щоб донести до аудиторії обидві характеристики, креативна команда BBDO Ukraine звернулася до голлівудського прийому з відчиненим боковим склом машини, з якого круті хлопці зазвичай оцінюють ситуації. На перший погляд, RX – сталевий хижак, але якщо заглянути всередину, – безпечне та комфортне авто для всієї родини. На основі цього було створено повідомлення: «Хижий зовні, сімейний всередині», яке поєднує ці дві протилежності Lexus RX. 

Щоб посилити кампанію і увиразнити ключове повідомлення з допомогою технологій, медійне агентство Vizeum Ukraine запропонувало використати динамічні цифрові панелі, картинка яких реагує на погодні умови та пору доби. Тож, хоч дощ, хоч спека, а Lexus RX завжди залишається хижим зовні та сімейним всередині, а завдяки спеціальним тригерам передає настрій за вікном.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Денний ролик з ясною погодою:

Нічний ролик з ясною погодою:

Для кампанії адаптували чотири ролики: денний сюжет з ясною погодою або з дощем та вечірній сюжет з ясною погодою або з дощем. За допомогою розроблених скриптів програмне забезпечення з управління панелями синхронізується із сайтом погоди i автоматично запускає відповідний ролик. Рекламу розмістили на цифрових панелях середнього та великого форматів на вулицях столиці.  

Запуск кампанії, яка демонструє переваги і сучасні можливості dynamic digital out-of-home, стартувала з 1 жовтня.

Расскажите друзьям про новость