Для котиків створили персональний лаптоп, щоб вони не заважалі роботі
12 Апр 2021, 12:37

Для котиків створили персональний лаптоп, щоб вони не заважалі роботі

Lenovo в Україні та креативна агенція Leo Burnett Ukraine розробили та випустили неординарні пристрої #MeowBookLenovo #MeowBook.

Сьогодні «офіс вдома» – звичайне діло. Люди творять грандіозні проекти в капцях, серед метушні дітей і сусідів. Та є одна загроза продуктивності, якій досі не приділяли уваги – котики.

Коти люблять подрімати на клавіатурі, чим відволікають від роботи. Але господарі не поспішають їх проганяти, бо люблять. До того ж, проблема не така біла й пухнаста, як здається. Часточки хутра потрапляють на мікросхеми, а клавіші з часом починають «западати» під масою тваринки. А скільки fhwHUGY@&39iddl потрапляє в чати після котячих прогулянок по клавішам…

Аби робота вдома стала ще комфортнішою, представництво Lenovo в Україні разом із креативною агенцією Leo Burnett Ukraine розробили лептопи для котів – лаптопи MeowBook:

Треба лише поставити MeowBook поруч зі своїм ноутом та під’єднати USB-нагрівач, щоб тваринці було тепло. Тепер улюбленець може залишатися неподалік і не відволікати від справ.

«Щоб зробити MeowBook не просто іграшкою, а справжнім функціональним продуктом, ми спробували з’ясувати, чому коти взагалі вкладаються на клавіатуру, – розповідає Марина Кайдаш, провідна спеціалістка із маркетингу компанії Lenovo в Україні. – Євгенія Драч, співзасновниця благодійного фонду «Хочукота» і консультант проекту, підтвердила наші припущення: котики приходять, бо там тепло. І, звісно, хочуть уваги. Окрім цього, клавіші для котів – наче масажер».

У результаті девайс отримав підігрів та MeowPad (він хрумтить під котом, як клавіші), а також м’яке фетрове покриття, гральну мишу, отвори для м’яти та інше.

«Цінності бренду Lenovo – інновації, амбіції і результативність. А ще увага до потреб наших користувачів. Зараз людям потрібно більше теплих і позитивних емоцій. Як і будь-який наш продукт, MeowBook є стильним, сучасним і ефективним тулом для користувача. Це розумні технології для кожного,» – ділиться Марина Дорошенко, фахівчиня з маркетингу компанії Lenovo в Україні. 

«MeowBook – несподіваний, але цілком логічний крок Lenovo у бік турботи і родини, – вважає Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine. – Такі ідеї більше не про бізнес-цілі, а про дух HumanKind, який ми вкладаємо в усі комунікації Leo».

Перша партія лімітованої лінійки MeowBook вже знайшла своїх господарів. Щоб розказати про новинку, компанія Lenovo залучила топових інфлуенсерів соцмереж, а також розіграла по котобуку на своїх fb та insta-сторінках.

Креативна ідея належить агенції Leo Burnett Ukraine. З блогерами працювали агенція Spark Foundry Ukraine та PR-агенція MSL Ukraine, що входять до складу Publicis Groupe Ukraine. 

Расскажите друзьям про новость