Для Київстар зняли тревел-ролик з емоційно-соціальним контекстом
07 Сен 2021, 16:23

Для Київстар зняли тревел-ролик з емоційно-соціальним контекстом

SHOTS зняли ролик про собак, які дорогою до моря шукають собі господарів з допомогою 4G. Таким чином агентство продовжує створювати кінематографічні історії про найголовнішу цінність Київстар — людяність.

«У співпраці з Київстар для нас важливо навіть у продуктові промо інтегрувати соціальний контекст. Як і в попередніх, у цій історії ми хотіли порушити актуальну тему. Але зробити це легко та радісно», — говорить креативний директор SHOTS Стас Качановський.

Ролик — це тільки частина комунікації. Окрім нього Київстар і SHOTS об’єдналися із притулком для тварин Sirius і створили соціальний проєкт дружби між людьми та песиками «Дай Лапу!». Де з допомогою милого і такого, що мотивує, контенту розповідають про розмаїття способів підтримки безпритульних чотирилапиків. На сторінках Sirius уже публікуються історії від хвостатих блогерів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також в інстаграмі Київстар запустили маску, де можна затестити ніжності від AR-песиків.

Окрім адопції кожен охочий може допомогти тваринкам кормом, ліками, стати волонтером або ж опікуном.

«Віримо, що хвилю добра, яку ми здійняли з нашою новою кампанією, підхопить спільнота і чотирилапі побачать світ. І кожну вашу подорож ви розділите з Київстар 4G», — коментує Head of MarCom Юрій Чорненький.

Расскажите друзьям про новость