Для Київстар зняли тревел-ролик з емоційно-соціальним контекстом
07 Сен 2021, 16:23

Для Київстар зняли тревел-ролик з емоційно-соціальним контекстом

SHOTS зняли ролик про собак, які дорогою до моря шукають собі господарів з допомогою 4G. Таким чином агентство продовжує створювати кінематографічні історії про найголовнішу цінність Київстар — людяність.

«У співпраці з Київстар для нас важливо навіть у продуктові промо інтегрувати соціальний контекст. Як і в попередніх, у цій історії ми хотіли порушити актуальну тему. Але зробити це легко та радісно», — говорить креативний директор SHOTS Стас Качановський.

Ролик — це тільки частина комунікації. Окрім нього Київстар і SHOTS об’єдналися із притулком для тварин Sirius і створили соціальний проєкт дружби між людьми та песиками «Дай Лапу!». Де з допомогою милого і такого, що мотивує, контенту розповідають про розмаїття способів підтримки безпритульних чотирилапиків. На сторінках Sirius уже публікуються історії від хвостатих блогерів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Також в інстаграмі Київстар запустили маску, де можна затестити ніжності від AR-песиків.

Окрім адопції кожен охочий може допомогти тваринкам кормом, ліками, стати волонтером або ж опікуном.

«Віримо, що хвилю добра, яку ми здійняли з нашою новою кампанією, підхопить спільнота і чотирилапі побачать світ. І кожну вашу подорож ви розділите з Київстар 4G», — коментує Head of MarCom Юрій Чорненький.

Расскажите друзьям про новость