SHOTS зняли ролик про собак, які дорогою до моря шукають собі господарів з допомогою 4G. Таким чином агентство продовжує створювати кінематографічні історії про найголовнішу цінність Київстар — людяність.
«У співпраці з Київстар для нас важливо навіть у продуктові промо інтегрувати соціальний контекст. Як і в попередніх, у цій історії ми хотіли порушити актуальну тему. Але зробити це легко та радісно», — говорить креативний директор SHOTS Стас Качановський.
Ролик — це тільки частина комунікації. Окрім нього Київстар і SHOTS об’єдналися із притулком для тварин Sirius і створили соціальний проєкт дружби між людьми та песиками «Дай Лапу!». Де з допомогою милого і такого, що мотивує, контенту розповідають про розмаїття способів підтримки безпритульних чотирилапиків. На сторінках Sirius уже публікуються історії від хвостатих блогерів.
Також в інстаграмі Київстар запустили маску, де можна затестити ніжності від AR-песиків.
Окрім адопції кожен охочий може допомогти тваринкам кормом, ліками, стати волонтером або ж опікуном.
«Віримо, що хвилю добра, яку ми здійняли з нашою новою кампанією, підхопить спільнота і чотирилапі побачать світ. І кожну вашу подорож ви розділите з Київстар 4G», — коментує Head of MarCom Юрій Чорненький.