Для Київстар ТБ створили комедійний ситком з хатнім роботом
12 Май 2021, 09:55

Для Київстар ТБ створили комедійний ситком з хатнім роботом

Креативники із SHOTS розробили нову комунікацію Київстар ТБ. Відтепер це комедійний ситком із двома ключовими героями: звичайним юнаком TV-ловером і дуже незвичайним хатнім роботом Домі. Саме найдетальніше пропрацювання робота і стало головним челенджем кейсу.

«Фішка наших проєктів – кінематографічність і візуальна культура. Ми не хотіли використовувати стокові концепти, тож вирішили створити свій власний з нуля. І ось тут ступили на територію, де дуже легко схибити, адже крутих анімаційних робіт в Україні супермало, а отже, і необхідного досвіду. Так от, на все про все ми мали місяць-півтора – катастрофічно мало для такого проєкту. Щастя, що ми зустріли концепт-художника Валентина Сорокіна зі студії М1Х, що свого часу приклав руку до створення голлівудського робота Чаппі. Тож разом з ним, продакшеном No Stars і режисером Артуром Кожевніковим ми таки втілили задумане. Хоча майже всі студії постпродакшену запевняли, що це просто нереально», – говорить Head of Art SHOTS Петро Стороженко.

Цей ролик відкриває серіальний цикл. Попереду щонайменше два епізоди. Команда наголошує, що така форма є оптимальною для бренд-комунікації Київстар:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Серійність рекламних кампаній – класний хід як для емоційного зв’язку із глядачем, так і для ефективної побудови знання навколо ролику. Адже з виходом кожної наступної серії улюблені герої дають чіткий конект із продуктом і працюють на обізнаність ключових продуктових фіч», – коментує Юрій Чорненький, Head of Marcom Київстар.

Расскажите друзьям про новость