Креативники із SHOTS розробили нову комунікацію Київстар ТБ. Відтепер це комедійний ситком із двома ключовими героями: звичайним юнаком TV-ловером і дуже незвичайним хатнім роботом Домі. Саме найдетальніше пропрацювання робота і стало головним челенджем кейсу.
«Фішка наших проєктів – кінематографічність і візуальна культура. Ми не хотіли використовувати стокові концепти, тож вирішили створити свій власний з нуля. І ось тут ступили на територію, де дуже легко схибити, адже крутих анімаційних робіт в Україні супермало, а отже, і необхідного досвіду. Так от, на все про все ми мали місяць-півтора – катастрофічно мало для такого проєкту. Щастя, що ми зустріли концепт-художника Валентина Сорокіна зі студії М1Х, що свого часу приклав руку до створення голлівудського робота Чаппі. Тож разом з ним, продакшеном No Stars і режисером Артуром Кожевніковим ми таки втілили задумане. Хоча майже всі студії постпродакшену запевняли, що це просто нереально», – говорить Head of Art SHOTS Петро Стороженко.
Цей ролик відкриває серіальний цикл. Попереду щонайменше два епізоди. Команда наголошує, що така форма є оптимальною для бренд-комунікації Київстар:
«Серійність рекламних кампаній – класний хід як для емоційного зв’язку із глядачем, так і для ефективної побудови знання навколо ролику. Адже з виходом кожної наступної серії улюблені герої дають чіткий конект із продуктом і працюють на обізнаність ключових продуктових фіч», – коментує Юрій Чорненький, Head of Marcom Київстар.