Креативники із SHOTS створили нову комунікацію для тарифів «Все разом» від Київстар. Ролики в естетиці ситком-серіалу розповідають дотепні історії із життя сусідів у багатоквартирці. Цього разу торкнулись одвічної теми сусідських суперечок.
«От є думка, що інтернет — зло. Та ми переконані, що це найдобріше добро. Бо краще ж подивитись Лігу чемпіонів з коханим чоловіком, ніж кидати його через прогиб під акомпанемент сусідських стуків по батареї. Уже мовчимо про сусідів, що мають дриль!» — розповідає креативник Саша Тітарчук.
Нові ролики жартома називають справжнім лайфгаком мирного співсусідства. А от герої історій — давно знайомі аудиторії, адже у промо «Все разом» Київстар дотримується принципу серіальності.
«Щоразу ми ставимо нову планку у створенні рекламних кампаній, так щоб у саме сердечко. Тож для флагманських тарифів “Все разом” ми створили аж 6 роликів, щоб оце от все і з різними інсайтами. Так, справді, усі мають знати, що, об’єднуючи Київстар ТБ, Домашній інтернет та мобільний зв’язок, ви отримуєте знижку до 50%. P.S. До речі, 4 із 6 роликів ви зможете побачити тільки в ремаркетинг-кампаніїї чи на Київстар YouTube-каналі. Тож мерщій на перегляд. Це must see» —Юрій Чорненький, Head of Marcom Київстар.