Агенція Isobar Ukraine разом із платформою ARBrowser реалізували для компанії «Епіцентр» медійну AR-кампанію «Меблі FEST 2020». Клікнувши на банер, користувач бачить віртуальне крісло. Його можна розмістити у будь-якому місці, змінити розмір та роздивитись з усіх боків. Навіть під ніжками.
В результаті кампанії вдалося охопити 856 059 унікальних користувачів. Фактична кількість показів склала 2 271 976.
Про ефективність такої комунікації свідчать підсумкові цифри:
Була забезпечена частота контакту з рекламним повідомленням на рівні 2,65.
За підсумком розміщення були досягнуті наступні результати:
- Виконали план по показах на 106%.
- Виконали план по переходах на 262%.
- Виконали план по охопленню на 211%.
Серед усіх, хто побачив банер, 2,48% клікнули на нього.
Найкраще з креативом взаємодіяли користувачі з Полтавської (3,13%), Львівської (3,10%), Житомирської (3,03%) областей.
Порівняно з звичайним рекламним банером АР-банер показав ефективність в 8 разів кращу.
«Компанія «Епіцентр» впроваджує технології у свою систему маркетингу і AR-банерна реклама – одна з нових фішок, яку ми з партнерами запропонували в рамках РК «Меблі-Фест», — розповіла Ірина Шинкаренко, – заступник голови ТОВ «Епіцентр К» з реклами та маркетингу. – Ми інтенсивно впроваджуємо нові технології у комунікації з потенційними покупцями. Працюємо над тим, щоб споживачі «ходили» на шопінг за допомогою VR-окулярів або «тестували» косметичні новинки, користуючись телефоном».
«Сучасна реклама — це вже давно не тільки яскрава картинка чи короткий текст. Окрім цього, вона повинна залучати користувача та взаємодіяти з ним. Ми в Isobar Ukraine слідкуємо за трендами, тому активно тестуємо нові формати, які зроблять наші медійні кампанії більш інтерактивними», відзначив Вiталiй Кулько, Digital Innovation Coach з Isobar Ukraine.
Варто відмітити, що у 2020 році інструменти доповненої реальності суттєво еволюціонували. Тепер це не фішка у мобільному додатку, а потужний маркетинговий інструмент. Вже зараз, за допомогою стандартного браузера, можна оглянути товар з усіх сторін перед його покупкою.
Зазначимо, за даними Statista, до 2023 року світовий обсяг ринку AR / VR-технологій складе $ 160 мільярдів — в дев’ять разів більше, ніж в 2019 році. При цьому роздрібна торгівля, як стверджує IDC, в цьому році буде на другому місці за кількістю інвестицій.