АR-банер «Епіцентру» дозволяє пересувати меблі
11 Ноя 2020, 15:50

АR-банер «Епіцентру» дозволяє пересувати меблі

Агенція Isobar Ukraine разом із платформою ARBrowser реалізували для компанії «Епіцентр» медійну AR-кампанію «Меблі FEST 2020». Клікнувши на банер, користувач бачить віртуальне крісло. Його можна розмістити у будь-якому місці, змінити розмір та роздивитись з усіх боків. Навіть під ніжками.

         В результаті кампанії вдалося охопити 856 059 унікальних користувачів. Фактична кількість показів склала 2 271 976.

        Про ефективність такої комунікації свідчать підсумкові цифри:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Була забезпечена частота контакту з рекламним повідомленням на рівні 2,65.

За підсумком розміщення були досягнуті наступні результати:

  • Виконали план по показах на 106%.
  • Виконали план по переходах на 262%.
  • Виконали план по охопленню на 211%.

         Серед усіх, хто побачив банер, 2,48% клікнули на нього.

Найкраще з креативом взаємодіяли користувачі з Полтавської (3,13%), Львівської (3,10%), Житомирської (3,03%) областей.

Порівняно з звичайним рекламним банером АР-банер показав ефективність в 8 разів кращу.

«Компанія «Епіцентр» впроваджує технології у свою систему маркетингу і AR-банерна реклама – одна з нових фішок, яку ми з партнерами запропонували в рамках РК «Меблі-Фест», — розповіла Ірина Шинкаренко, – заступник голови ТОВ «Епіцентр К» з реклами та маркетингу. – Ми інтенсивно впроваджуємо нові технології у комунікації з потенційними покупцями. Працюємо над тим, щоб споживачі «ходили» на шопінг за допомогою VR-окулярів або «тестували» косметичні новинки, користуючись телефоном».

«Сучасна реклама — це вже давно не тільки яскрава картинка чи короткий текст. Окрім цього, вона повинна залучати користувача та взаємодіяти з ним. Ми в Isobar Ukraine слідкуємо за трендами, тому активно тестуємо нові формати, які зроблять наші медійні кампанії більш інтерактивними», відзначив Вiталiй Кулько, Digital Innovation Coach з Isobar Ukraine.

Варто відмітити, що у 2020 році інструменти доповненої реальності суттєво еволюціонували. Тепер це не фішка у мобільному додатку, а потужний маркетинговий інструмент. Вже зараз, за допомогою стандартного браузера, можна оглянути товар з усіх сторін перед його покупкою.

Зазначимо, за даними Statista, до 2023 року світовий обсяг ринку AR / VR-технологій складе $ 160 мільярдів — в дев’ять разів більше, ніж в 2019 році. При цьому роздрібна торгівля, як стверджує IDC, в цьому році буде на другому місці за кількістю інвестицій.

Расскажите друзьям про новость