Дизайнерки з Києва запустили подкаст про нові напрямки та явища в дизайні
28 Авг 2020, 17:16

Дизайнерки з Києва запустили подкаст про нові напрямки та явища в дизайні

Оля Кузовкіна та Віка Москофіді запустили новий дизайн-подкаст Design happens, який вони створили як дипломний проєкт на курсі visual Communications Professium в школі Projector.

Віка та Оля: «Думка запустити подкаст прийшла ще в січні, але ми декілька разів змінювали формат. Хотілося зробити щось таке, що буде розвивати і нас також.  Хоча ми самі дизайнерки, але є дуже багато тем і напрямків в дизайні, які ми не до кінця розуміємо. Захотілось це виправити. І на додачу підтягнути навичкисторітелінгу, максимально вийти з зони комфорту та змусити себе — інтроверток — заговорити».

Design happens  це багатосерійна історія про те, що дизайн не обмежується лише професійною діяльністю. Це набагато ширше й глобальніше.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Усі ми дизайнери. Будь-яка наша діяльність є дизайн-процесом: від вибору одягу чи приготування їжі до формування стрічки в інстаграмі. 

Віка та Оля: «Щоб донести цю думку ми досліджуємо нові (й не тільки) підходи та напрями в дизайні,проводимо власне дослідження та спілкуємось з тими, хто працює в цій сфері й знається на ній краще за нас».

Перший епізод подкасту присвятили спекулятивному дизайну, а на інтерв’ю запросили інтердисциплінарну дизайнерку Anfi Sa з Берліну та київського дизайнера Олексія Сальнікова.

В процесі підготовки дівчата не тільки дослідили тему й знайшли мільйон цікавих проєктів, а й по-іншому подивились на свою професію.

Для оформлення свого подкасту Оля та Віка обрали крафтовий, експериментальний підхід.

Логотип створений за допомогою знайомого всім шрифта Times New Roman. Він максимлаьно не дизайнерський, і будь-хто може відтворити його самотужки  це лише підтверджує думку, що design happens.

Для кожного випуску дівчата розроблятимуть унікальний стиль.

Віка та Оля:  «Весь проєкт для нас експеримент, тож і обкладинку хотілось зробити таку ж —експериментальну та крафтову. Заради цього ми занурювались у фарбу на свій страх та ризик, а вже потім завершували справу в фотошопі».



Фото: Наталія Азаркіна

Віка та Оля: «Процес створення подкасту — це неймовірний досвід проб і помилок, тому ми багато читали слухали, дивились і звичайно ж шукали той формат, що працюватиме найкомфортніше для нас. Найголовніше — ми кайфуємо від процесу створення, навчання та творчості».

Нові випуски з’являтимуться раз на місяць, а слідкувати за новинами та знайомитися зі знахідками дівчат під час підготовки нового епізоду можна в інстаграм-акаунті design_happens. 

Расскажите друзьям про новость