«Дитяча надія» — найдобріша підписка у твоєму смартфоні
19 Фев 2022, 09:30

«Дитяча надія» — найдобріша підписка у твоєму смартфоні

Більшість благодійних коштів в Україні вдається зібрати завдяки пожертвам звичайних громадян. Проте переважно їх допомога є імпульсивною та спонтанною у відповідь на емоційний заклик. Пандемія коронавірусу стала черговим таким емоційним поштовхом долучатися до благодійності, але вкрай важливо трансформувати такі імпульси у системну допомогу. Адже стабільні перекази — навіть невеликі пожертви — є основою діяльності благодійних фондів. 

До речі, за даними дослідження Zagoriy Foundation за 2020 р., лише 8% благодійників перераховують кошти через фонди. Більшість віддає перевагу допомагати потребуючому «напряму». А молодь до 35 років віддає перевагу онлайн-благодійності як сучасній, зручній, ефективній та цивілізованій моделі для допомоги. Одним із мотивів розвитку благодійності опитані називають саме створення нових форм і форматів допомоги та формування моди на благодійність, її популяризацію в медіа та соцмережах.

Ще в 2018 році Київстар спільно з Українською біржою благодійності (нині — dobro.ua) запровадив прозорий і простий інструмент допомоги — проєкт «Дитяча надія». Ця ініціатива є системою благодійних SMS, що надає абонентам передплачуваного зв’язку можливість перераховувати кошти на благодійність швидко та зручно завдяки повідомленням. Основною метою проєкту є допомога малюкам з вадами серця та онкологічними захворюваннями шляхом придбання необхідного медичного обладнання та матеріалів в дитячі лікарні. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для популяризації регулярної благодійності серед молоді у вересні та жовтні 2021 року Київстар було проведено масштабну інформаційну кампанію в інтернеті. Спеціально для цього створено серію коротких роликів із закликом оформити найдобрішу підписку на «Дитячу надію». 

Героями рекламних роликів стали образи основної цільової аудиторії промокампанії: 

  • Олена, 20 років. Студентка, що має безліч підписок на музичні та відеосервіси, медіа, тощо. А тепер в її колекцію додалася найдобріша підписка. 
  • Антон, 25 років. Заклопотаний менеджер, якому цифрові сервіси допомагають встигати все. А тепер і не забувати про добрі справи.
  • Марина, 30 років. Молода мама, яка боїться навіть уявити, що переживають батьки, чиї діти сильно захворіли. Тому вона хоче допомагати регулярно. 

Термін «Підписка» добре відомий молоді та звичний для неї. Молоді люди користуються таким форматом для різних цифрових сервісів, адже це просто, зрозуміло та швидко. Проте в них ще не було підписки, яка б дарувала надію на одужання сотням малюків з онкологічними та  кардіозахворюваннями. 5, 10 чи 15 гривень на місяць — це скромна сума, але велика справа. Ці кошти точно не змінять вашого життя, але можуть врятувати життя маленької людини.

Також інформування активно відбувалося у соціальних мережах Київстар і dobro.ua. Крім цього, найдобрішу підписку також підтримали українські лідери думок на своїх сторінках у Instagram, де детально розказали своїм підписникам про таку можливість.

Ініціатива «Дитяча надія» доводить теорію маленьких добрих справ — разом тисячі невеликих пожертв наших абонентів становлять уже понад 10 мільйонів гривень, за які вдалося придбати життєво необхідне обладнання для сотень маленьких пацієнтів. Щомісяця підписки для ініціативи в середньому приносять 180–200 тисяч гривень, на які можна забезпечити допомогою щонайменше одне дитяче відділення. Ми вдячні кожному абоненту за небайдужість, адже лише спільними зусиллями можемо змінювати світ на краще
Ганна Захараш
директорка із корпоративних комунікацій Київстар

Абоненти передплачуваної форми зв’язку Київстар мають змогу оформити регулярний платіж на суму на 5, 10, 15 або 20 гривень. Зробити це можна на спеціальній сторінці ініціативи або відправивши SMS із вибраною сумою регулярної пожертви на номери: 450001 — для підтримки дітей з онкозахворюваннями; 450006 — для допомоги малюкам із хворобами серця. Списання на благодійність відбувається кожного разу під час поповнення мобільного рахунку на суму від 40 грн. Кошти, які абоненти жертвують за допомогою SMS, не оподатковують, отже, ці суми повністю перераховують благодійним фондам на реалізацію проєкту. 

Завдяки колаборації з Київстар ми маємо змогу говорити на широку аудиторію про важливість регулярної та системної благодійності. Більшість внесків люди роблять разово й емоційно, але наш спільний проєкт «Дитяча надія» — про регулярну підписку на добрі справи. І його головна риса — ефективність. Тільки системний підхід та планування дозволяють якісно змінити українську медичну систему. Дякуємо абонентам Київстар за врятовані життя не тільки тут і зараз, але й у майбутньому.
Ірина Гуцал
директорка платформи dobro.ua, МБФ «Українська Біржа Благодійності

За 3 роки існування Дитячої надії зібрано 10 000 000 гривень. З яких 44,3 % — кошти зібрані завдяки регулярним переказам абонентів Київстар. Загалом за три роки існування проєкту до ініціативи долучилися 190 тисяч абонентів Київстар: відправлено 530 тисяч благодійних SMS, середній розмір пожертви становить 15 гривень.  Важливо, що 19 000 абоненти оформили регулярний платіж та щомісяця допомагають малюкам.Найчастіше люди обирають для підписки 10 грн. 

За останніми даними, завдяки оформленим підпискам регулярно щомісяця збирається 180–200 тисяч гривень. Це більше половини від щомісячних зборів, які в середньому становлять 350 тисяч гривень. 

За три роки на зібрані кошти придбано медичне обладнання для 41 відділення у 15 лікарнях України. Щороку ці медичні заклади допомагають долати хвороби близько 50 тисячам маленьких пацієнтів. За запитом лікарень купили: датчики до УЗД-апаратів, термостати в лабораторії, холтери, електрокардіографи, інфузійні насоси, монітори пацієнтів, медичні ліжка та каталки, ламінарні шафи, морозильники для зберігання крові та її компонентів, мікроскопи в лабораторію, операційний стіл та інше. 

За допомогою комунікаційної кампанії із закликом оформити найдобрішу підписку, восени минулого року Київстар та dobro.ua змогли проінформувати понад 3,2 мільйони українців про культуру системної благодійності. Мобільний оператор та благодійний фонд планує й надалі популяризувати системну й безпечну благодійність серед українців. Адже регулярний платіж або підписка є простим форматом надання допомоги, який економить час абонентів і надає можливість рятувати життя тисяч хворих малюків завдяки кільком клікам на смартфоні. 

Расскажите друзьям про новость