Діти порекомендували своїх мам для роботодавців
07 Май 2020, 18:04

Діти порекомендували своїх мам для роботодавців

Напередодні Дня Матері в мережі з’явилися незвичайні резюме, в яких діти своїми словами описали мам, рекомендуючи взяти їх на роботу.

В такий спосіб компанія OLX запустила соціальну кампанію #візьміть_маму_на_роботу з метою привернути увагу роботодавців до мам, які мріють знайти вихід із декрету та повернутись на роботу. 

«Багато жінок стикаються із небажанням роботодавця брати на роботу матір після декрету. Але ми знаємо, що материнство — це не аби яка школа. Так сталось, що в нашій компанії працює багато мам, для яких ця робота стала першою після тривалого декрету, а також співробітниці, що встигли (як я сама) двічі стати мамою під час роботи в OLX. Переконана, що це величезна перевага нашої великої команди, адже материнство вчить багатозадачності, відповідальності та мистецтву вирішення конфліктів. Ми хочемо, щоб ще більше роботодавців задали собі питання „як я можу допомогти мамам повернутись із декретної відпустки?“ і в такий спосіб підтримали прагнення жінки тримати баланс між сім’єю та кар’єрним розвитком» — розповідає Катерина Онищенко, генеральна директорка OLX Україна та Центральна Азія.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для створення проекту компанія знайшла реальних мам, що знаходяться у пошуку роботи та попросила їхніх дітей розказати, чим їх мама особлива, що вона вміє найкраще та чому варто нею пишатися.

Расскажите друзьям про новость