Диско і танці вугілля в мангалі: нова кампанія для Наша Ряба Апетитна
22 Май 2019, 08:40

Диско і танці вугілля в мангалі: нова кампанія для Наша Ряба Апетитна

Нова кампанія присвячена ніжкам Делі, які продаються під брендом Апетитна. Креативна робота – це гімн безтурботній дурості та веселощам. Мета кампанії – створити асоціацію між брендом і пікніком. 

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Це вже друга кампанія бренду з початку сезону пікніків. Перша кампанія була присвячена стегнам Айдахо і роз'яснювала суть продукту – вже замариноване м'ясо. Комплексним просуванням Наша Ряба Апетитна займається Rockets. Growth R&D. 

Расскажите друзьям про новость