Dirol випустив карантинні стікери для Telegram
19 Май 2020, 14:58

Dirol випустив карантинні стікери для Telegram

Бренд Dirol зарелізив стікерпак для Телеграма. Ідея та розробка належать креативній агенції Saatchi&Saatchi Ukraine.

Стікерпак відображає актуальну життєву ситуацію кожного, хто продовжує працювати вдома на карантині. Автори проекту переосмислили вигляд жувальної гумки та надихнулись її формою задля створення героїв стікерпаку. Кожний стікер не схожий на інший і допомагає картинкою передати настрій або заклик до дії. 

Завантажити стікерпак можна за посиланням.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость