Dirol випустив карантинні стікери для Telegram
19 Май 2020, 14:58

Dirol випустив карантинні стікери для Telegram

Бренд Dirol зарелізив стікерпак для Телеграма. Ідея та розробка належать креативній агенції Saatchi&Saatchi Ukraine.

Стікерпак відображає актуальну життєву ситуацію кожного, хто продовжує працювати вдома на карантині. Автори проекту переосмислили вигляд жувальної гумки та надихнулись її формою задля створення героїв стікерпаку. Кожний стікер не схожий на інший і допомагає картинкою передати настрій або заклик до дії. 

Завантажити стікерпак можна за посиланням.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео