«Ding Dong, Glovo». Сервіс кур’єрської доставки створив джингл для міжнародної кампанії
27 Окт 2021, 13:24

«Ding Dong, Glovo». Сервіс кур’єрської доставки створив джингл для міжнародної кампанії

Сервіс кур’єрської доставки Glovo розпочав міжнародну рекламну кампанію «Ding Dong, Glovо», створену креативною агенцією Manifiesto. Рекламний відеоролик вперше створює звуковий образ бренду та містить унікальний джингл, який лунатиме на двадцяти різних мовах світу. Над адаптацією тексту пісні, записом озвучування українською мовою працювала компанія Mozgi Entertainment.

Головною метою відеоролику було розповісти цільовій аудиторії додатку у фановій формі про ключові переваги сервісу — мультикатегорійність та швидкість доставки, адже «Glovo везе тобі все!». Сюжетна лінія відеоролику складається з повсякденних історій різних героїв, які роблять замовлення у додатку Glovo, знаходять ідеального помічника й отримують бажане всього за кілька хвилин. Відеоролик розповідає про найпопулярніші замовлення на базі реальної статистики сервісу: бургери для великої компанії, морозиво для домашніх посиденьок, страви для сімейної вечері, квіти для коханих жінок.

На старті роботи з кампанією перед креативною командою стояв виклик зняти фановий музичний відеоролик, який міг би стати вірусним і який би можна було адаптувати для всіх 24 ринків, де присутній сервіс Glovo. Тому, компанія враховувала особливості ринків та мов, щоб створити універсальний та зручний для адаптації формат відеоролику.

Процес створення креативу для глобальної рекламної кампанії відбувався з декількох етапів: підготовка ідей, відбір найбільш релевантних варіантів та тестування гіпотез. Пісня «Ding Dong, Glovo» пройшла всі етапи тестування, отримала позитивне схвалення фокус-груп та була обрана глобальною командою.

Джингл «Ding Dong, Glovo» був створений креативною агенцією Manifiesto. Команда зняла динамічний відеоролик, який гармонійно поєднує текст, рухи, комунікаційний посил, фанове виконання та звуковий акцент.

«Створити джингл, який можна легко адаптувати до інших мов, стало справжнім викликом для нашої команди. Однак це нам вдалося, й успіх кампанії «Ding Dong, Glovo» зумовлений короткою та чіткою комунікацією , а також відмінним звуковим акцентом — дзвінком у двері, який неодмінно нам нагадує про прихід кур’єра», — зазначив генеральний менеджер Glovo в Східній Європі та Центральній Азії, Дмитро Расновський.

Після запуску креативної рекламної кампанії в Іспанії, локальні команди почали працювати над адаптацією відеоролику в країнах, де присутній сервіс Glovo, зокрема, в Україні.

Перед українською командою Glovo було ключовим викликом знайти музичну команду, яка зможе не просто локалізувати пісню, а передати настрій та головний меседж аудиторії. Над адаптацією тексту пісні, записом озвучування українською мовою працювала компанія Mozgi Entertainment.

Українська креативна команда Glovo разом з продюсерським центром Mozgi Entertainment створили відеоролики хронометражем у 20, 15 та 6 секунд. Відеоролики можна буде побачити на каналах аналогового телебачення та в ефірах сервісу онлайн-телебачення OLV TV.

Расскажите друзьям про новость