Дилер у шкіряному плащі пропонує таємне задоволення у рекламі ТМ «Соковинки»
07 Июн 2019, 07:35

Дилер у шкіряному плащі пропонує таємне задоволення у рекламі ТМ «Соковинки»

Бренд Соковинка від «Карпатські Мінеральні Води» та маркетингова агенція Aimbulance створили відео для онлайн-кампанії.

Соковинка — це guilty pleasure. Це таємне задоволення у разі необхідності порадувати себе смачненьким. Це — «Пшш, тільки тсс». Тому у центрі сюжету — хрестоматійний дилер у шкіряному плащі. У сікрет плейсі він пропонує на вибір 24 пляшки Соковинки та несамовито денсить під однойменний біт. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость