Дилер у шкіряному плащі пропонує таємне задоволення у рекламі ТМ «Соковинки»
07 Июн 2019, 07:35

Дилер у шкіряному плащі пропонує таємне задоволення у рекламі ТМ «Соковинки»

Бренд Соковинка від «Карпатські Мінеральні Води» та маркетингова агенція Aimbulance створили відео для онлайн-кампанії.

Соковинка — це guilty pleasure. Це таємне задоволення у разі необхідності порадувати себе смачненьким. Це — «Пшш, тільки тсс». Тому у центрі сюжету — хрестоматійний дилер у шкіряному плащі. У сікрет плейсі він пропонує на вибір 24 пляшки Соковинки та несамовито денсить під однойменний біт. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость