Diesel шокировал рекламной кампанией в честь своего 30-летия.
07 Сен 2016, 13:29

Diesel шокировал рекламной кампанией в честь своего 30-летия.

Бренд отмечает юбилей продаж в Японии вызывающей рекламой, в которой снова вернулся к любимой теме советов. За иллюстрациями бренд обратился к мастеру сексуальной провокации Терри Ричардсону. И вот что из этого вышло: 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость